• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

قیمت مس ۱۸ دلار افزایش یافت

  • کد خبر : 13225
  • 04 اسفند 1401 - 5:52
قیمت مس ۱۸ دلار افزایش یافت
روز چهارشنبه سوم اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.2 درصد رشد پیدا کرد و به ۹ هزار و 121 دلار رسید.

روز چهارشنبه سوم اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۲ درصد رشد پیدا کرد و به ۹ هزار و ۱۲۱ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز چهارشنبه سوم اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه، ۰٫۲ درصد معادل ۱۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۱ درصد رشد را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۱۲۱ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه، ۹ هزار و ۱۰۳ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه سوم اسفند ماه، یک درصد معادل هفت دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۹ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه سوم اسفند ماه، با افزایش ۲۰۰ تنی، از ۶۵ هزار و ۲۲۵ تن به ۶۵ هزار و ۴۲۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه سوم اسفند ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه دوم اسفند ماه، با کاهش ۱۸ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13225

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.