• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

قیمت مس ۳۶ دلار کاهش یافت

  • کد خبر : 15471
  • 16 فروردین 1402 - 5:22
قیمت مس ۳۶ دلار کاهش یافت
روز سه‌شنبه 15 فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.4 درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و 930 دلار رسید.

روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۴ درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و ۹۳۰ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۲ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۳۰ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، هشت هزار و ۹۶۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۲ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه، با افزایش دو هزار و ۲۵۰ تنی، از ۶۳ هزار و ۸۵۰ تن به ۶۶ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با یک دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، با کاهش سه دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15471

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۸۵ دلار رسید
05اردیبهشت
قیمت مس ۲٫۲ درصد افت پیدا کرد
هم‌زمان با کاهش قیمت فلزات رنگین،

قیمت مس ۲٫۲ درصد افت پیدا کرد

05اردیبهشت
ریزش قیمت روی در بازارهای جهانی
در روز معاملاتی گذشته رقم خورد؛

ریزش قیمت روی در بازارهای جهانی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.