• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قیمت مس ۴٫۳ درصد افت پیدا کرد

  • کد خبر : 14900
  • 25 اسفند 1401 - 4:43
قیمت مس ۴٫۳ درصد افت پیدا کرد
روز چهارشنبه 24 اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 380 دلار کاهش یافت و به هشت هزار و 525 دلار رسید.

روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۳۸۰ دلار کاهش یافت و به هشت هزار و ۵۲۵ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه، ۴٫۳ درصد معادل ۳۸۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۲ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۵۲۵ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه، هشت هزار و ۹۰۵ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، ۳٫۹ درصد معادل ۳۴۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۱ درصد افت را تجربه کرد.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، با افزایش سه هزار و ۲۲۵ تنی، از ۷۰ هزار و ۱۷۵ تن به ۷۳ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۰ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه، با افزایش ۳۱ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14900

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.