• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

ماشین‌آلات، چالش اصلی معادن استان قزوین

  • کد خبر : 14744
  • 23 اسفند 1401 - 12:06
ماشین‌آلات، چالش اصلی معادن استان قزوین
مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک‌مقیاس از برگزاری جلسه‌ای با ستاد تسهیل استان قزوین و با حضور معدنکاران برای احصا مشکلات معادن در استان قزوین خبر داد.

مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک‌مقیاس از برگزاری جلسه‌ای با ستاد تسهیل استان قزوین با حضور معدنکاران برای احصا مشکلات معادن در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، عباس جرجانی با بیان اینکه در این جلسه بخش خصوصی و خانه معدن به نمایندگی از طرف معدنکاران و همچنین نظام مهندسی به نمایندگی از مسئولان فنی حضور یافتند، تصریح کرد: در پایان جلسه قرار بر این شد تا ظرف یک بازه زمانی ۲۰ روزه اطلاعات لازم درباره مشکلات معدنکاران استان احصا شده و سپس به گروه احیای معادن کوچک‌مقیاس منتقل شود.

وی افزود: در این جلسه تاکید کردیم تا معادنی که فعالیت آن‌ها به دلیل مشکلات اداری و دستگاه‌های اجرایی متوقف شده و یا معادنی که دارای بدهی بانکی هستند، شناسایی شده تا در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای با حضور معدنکار مربوطه در مرکز استان تشکیل داده شود.

مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک‌مقیاس با بیان اینکه در این راستا از کارگروه‌های تعاملی استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: در سفر به استان قزوین برخی از معادن از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات آن‌ها بررسی شد.

جرجانی خاطرنشان کرد: بخش اعظم مشکلاتی که معدنکاران با آن روبه‌رو هستند به بحث تجهیزات و ماشین‌آلات بازمی‌گردد و ما تلاش خود را برای حل مشکلات آن‌ها به‌کار خواهیم بست.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14744

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.