• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس تامین برگزار شد

  • کد خبر : 20571
  • 17 خرداد 1402 - 7:09
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس تامین برگزار شد
شرکت توسعه معادن پارس تامین، یکی از شرکت‌های پرظرفیت شرکت صدرتامین است که به زودی به عنوان یک صندوق پروژه در بازار سهام عرضه خواهد شد.

شرکت توسعه معادن پارس تامین، یکی از شرکت‌های پرظرفیت شرکت صدرتامین است که به زودی به عنوان یک صندوق پروژه در بازار سهام عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، محمد نبی نوری، مدیرعامل شرکت پارس تامین در خصوص عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ این شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه، بیان کرد: بر اساس گزارش منتهی به اسفند ۱۴۰۱، احداث کارخانه طلا به ظرفیت ۴۴۳ کیلوگرم شمش طلا، ۵۳ درصد پیشرفت داشته و انتظار داریم تا شهریور ماه سال جاری، اولین تولید شمش طلای این کارخانه  که کارخانه پر عیار ما با خوراک ورودی «۳ PPM» است را شاهد باشیم. البته با توجه به اکتشافاتی که در حال اجراست و افزایش ذخایر کشف شده در نظر داریم  طرح توسعه این واحد به یک هزار کیلوگرم را پس از تولید کارخانه تولید شمش ۴۴۳ کیلوگرم اجرا کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر طرح‌های توسعه ما در حوزه طلا، راه‌اندازی کارخانه طلای پنج تنی است که با خوراک «۱٫۳ PPM» تامین ماده اولیه خواهد شد. این طرح در حال حاضر فرایند‌های مطالعاتی را طی می‌کند. طرح کاغذ سنگ نیز در حال اجراست و در حال حاضر ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، این طرح یکی از طرح‌های دوست‌دار طبیعت است که با استفاده از آهک، سالانه پنج هزار تن کاغذ تولید خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین عنوان کرد: تجهیزات مورد استفاده برای این پروژه عمدتا خارجی است که با تکنولوژی پیشرفته امکان تولید کاغذ را فراهم خواهد کرد. یکی از موارد مهمی که در پارس تامین اتفاق افتاده، رشد مستمر چندین برابری شرکت بوده است؛ به طوری که ارزش دفتری شرکت از سال ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹، با رشد پنج برابری روبه‌رو بوده است و در سال ۱۴۰۰، ارزش دفتری شرکت دو برابر و در سال ۱۴۰۱، شاهد رشد ۶ برابری ارزش دفتری شرکت بودیم و انتظار داریم در سال ۱۴۰۲، رشد سه برابری در ارزش دفتری شرکت داشته باشیم.

نبی نوری مطرح کرد: همچنین از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰، کل دارایی‌های شرکت ۱۷۷ میلیارد تومان بوده است که بر اساس گزارش سال ۱۴۰۱، به ۸۱۷ میلیارد تومان رسیده است. مجموع دارایی‌های شرکت در سال ۱۴۰۱، به تنهایی بیش از ۴٫۵ برابر رشد را تجربه کرده است که این اتفاق در کمتر شرکتی به وقوع می‌پیوندد. با توجه به طرح‌های توسعه‌ای و برنامه‌هایی که در دست اجراست، انتظار می‌رود که این رشد تا سال ۱۴۱۳ به طور مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20571

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.