• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مدیرعامل سیمیدکو داوطلب منتخب سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال احمر شد

  • کد خبر : 19172
  • 31 اردیبهشت 1402 - 5:27
مدیرعامل سیمیدکو داوطلب منتخب سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال احمر شد
به مناسبت یکصد و یکمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر کشور، از محمد مدنی‌فر، مدیرعامل شرکت سیمیدکو به عنوان داوطلب منتخب سال 1401 جمعیت هلال احمر تجلیل به عمل آمد.

به مناسبت یکصد و یکمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر کشور، از محمد مدنی‌فر، مدیرعامل شرکت سیمیدکو به عنوان داوطلب منتخب سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال احمر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، به مناسبت یک صد و یکمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر کشور، اجتماع بزرگ پرسنل، جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد.

 در این برنامه که با حضور یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان و کریم عباسی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، از محمد مدنی‌فر، مدیرعامل شرکت سیمیدکو به عنوان داوطلب منتخب سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال احمر تجلیل و زاوش امین‌زاده دزفولی، مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو به نمایندگی از ایشان، لوح و تندیس این همایش را دریافت کرد.

شایان ذکر است در ادامه این همایش، از حسن ساعدی و محمد آشتی‌رودی، کارشناسان واحد HSE این شرکت نیز به عنوان نجاتگر و جوان منتخب و سال ۱۴۰۱ قدردانی شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19172

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.