• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مدیرعامل شرک ملی مس چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شد

  • کد خبر : 14463
  • 21 اسفند 1401 - 9:52
مدیرعامل شرک ملی مس چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور شد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در این اجلاس که با حضور مسئولان عالی رتبه، نمایندگان مجلس و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ صنعتی در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد با اهدای لوح و تندیس از علی رستمی تقدیر به‌ عمل آمد.

در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است: بدین‌ وسیله با اهدای این لوح در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور از خدمات ارزشمند خدمات ارزشمند و اهتمام شایسته و ثمربخش جنابعالی در راستای دستیابی به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که منجر به شکل‌گیری دستاوردهای مهم و ارزشمند و زمینه‌ساز تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» شد را ارج نهاده و مراتب تقدیر و سپاس خود را ابراز می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، در این اجلاس نام مدیران جهادی که در مسیر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی اقداماتی را انجام داده بودند، در قالب یک سند ملی و تاریخی منوط به کتیبه نام و نشان ماندگار به صورت رسمی ثبت و جاودانه شد.

این اجلاس با هدف گردهم‌آیی اندیشمندان و خبرگان و صاحب‌نظران با حضور بالاترین مقامات مدیریت کشور و ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال‌آفرینی و همچنین معرفی تازه‌‎ترین نوآوری‌ها در تولید ملی با دانش کارآفرینی در حضور اساتید سرشناس ملی برگزار شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14463

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی
قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

بزرگ‌ترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو در ایستگاه پایانی

04اردیبهشت
استخراج مواد معدنی حیاتی، کلید انتقال به انرژی‌های سبز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.