• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

معرفی مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین

  • کد خبر : 18898
  • 27 اردیبهشت 1402 - 7:11
معرفی مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین
روز یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 طی حکمی از سوی مدیرعامل تاصیکو، احمد ستوده‌مهر به عنوان مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین معرفی شد.

روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ طی حکمی از سوی مدیرعامل تاصیکو، احمد ستوده‌مهر به عنوان مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه­‌گذاری صدرتامین، امیرحسین نادری با اشاره به گستردگی نیروی انسانی در صدرتامین، بیان کرد: در مجموعه‌های بزرگ صنعتی، سایت‌ها و کارخانه‌ها استخدام افراد متفاوت از قسمت‌های ستادی و بر اساس نظام‌نامه‌ای مدون است و این افراد سالیان طولانی در خدمت مجموعه می‌مانند. اهمیت موضوع در آن است که بتوان بهره‌برداری حداکثری از استعدادها و توانمندی نیروهای در حال خدمت شود و باید بتوان در صورت شایستگی افراد، زمینه رشد و پیشرفت شغلی را برای آن‌ها فراهم کرد.

وی مطرح کرد: علاوه‌ بر نیروهای ستادی، با توجه به تعداد بالای نیروهای مشغول در معادن، شرکت‌ها و کارخانه‌ها، راهبری کل ساختارهای شرکت‌های زیرمجموعه، از مدیریت سرمایه انسانی انتظار و تلاش داریم در تمدن صنعتی که در منطقه در حال شکل‌گیری است، سهم داشته باشیم و باید بتوانیم با مدیریت صحیح برای سرمایه انسانی، به گونه‌ای عمل کنیم که این سرمایه‌ها با افتخار و علاقه در مجموعه‌ها فعالیت کنند.

نایب رئیس هیئت مدیره تاصیکو تصریح کرد: کانون‌های ارزیابی، ابزار بسیار خوبی است که امیدواریم در جهت توسعه منابع انسانی و آموزش، این امر به نحو احسن انجام شود و محیط کار بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادها و پیشرفت نیروهای انسانی باشد.

احمد ستوده‌مهر متولد سال ۱۳۵۶ و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از موسسه عالی کار و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد منابع انسانی از دانشگاه تهران است که سابقه مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی هلدینگ انرژی شستا، مدیر سرمایه‌گذاری و اقتصادی گروه توسعه ملی و مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه موسسه رفاه کارکنان همراه اول را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18898

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
شروع طلایی شرکت فولاد هرمزگان در سال جهش تولید
سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

شروع طلایی شرکت فولاد هرمزگان در سال جهش تولید

04اردیبهشت
پیشرفت چشمگیر پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان
به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو حاصل شد؛

پیشرفت چشمگیر پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان

04اردیبهشت
رشد عملکرد منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد:

رشد عملکرد منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.