• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

موفقیتی دیگر برای شرکت کارند صدر جهان

  • کد خبر : 12465
  • 23 بهمن 1401 - 11:26
موفقیتی دیگر برای شرکت کارند صدر جهان
شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان موفق به اخذ مجوز ISO45001 شد.

شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان موفق به اخذ مجوز ISO45001 شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان، رمز موفقیت شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در آینده‌نگری، به‌کارگیری دانش، ایجاد خلاقیت‌ها و ارتقای کیفیت خدمات و بالا بردن سطح عملکرد است. دغدغه‌های ما شناسایی صحیح، ارزیابی مستمر و مدیریت تمام مخاطرات و ریسک‌هایی است که این مدل خاص از کسب‌و‌کار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان پس از اخذ مجوز ISO45001، بیان کرد: حفظ سرمایه‌های انسانی متخصص، صیانت از محیط زیست و حفظ دارایی‌های شرکت، از اهم موضوعات در کنار فرایند تولید طلا است.

وی افزود: در این راستا و با مشارکت بی‌وقفه و پیگیری‌های مستمر همکاران در آموزش و رعایت اصول ایمنی «HSE» با رعایت الزامات استاندارد، شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO45001 شده است.

رئیسی مطرح کرد: اخذ این گواهینامه تاییدی است بر اهتمام شرکت و مجموعه همکاران برای صیانت از جان و مال همکاران و نگهداری از ودیعه‌ای به نام زیست‌بوم و مهر تاییدی است بر اینکه ایمنی مقدم تر از کار است.

مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان یادآور شد: این مجموعه بر این امید است با تکیه بر تلاش‌های هوشمندانه و مستمر در راستای اعتلای فرهنگ کیفیت و ایمنی، گام‌های موثری در دستیابی به اهداف و آرمان‌های متعالی سازمان بردارد و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به بخش صنعت و معدن کشور را در صدر وظایف خود قرار دهد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=12465

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.