• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نشست مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با کارکنان روابط عمومی شرکت

  • کد خبر : 17091
  • 06 اردیبهشت 1402 - 9:09
نشست مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با کارکنان روابط عمومی شرکت
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، روابط عمومی را همپای بخش‌های تولیدی و مهندسی شرکت، پیشران توسعه دانست.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، روابط عمومی را هم‌پای بخش‌های تولیدی و مهندسی شرکت به عنوان پیشران توسعه دانست و گفت: استراتژی تحول که مانند تولید، از جمله اولویت‌های اصلی شرکت است، نگاه به آینده دارد و همه بخش‌های شرکت نظیر روابط عمومی باید آینده‌‌پژوهی داشته باشند تا از چرخه تحولات و رشد جهانی عقب نمانند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی به همراه مسعود باباخانی، سرپرست حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای، با حضور در روابط عمومی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با مسئولان و کارکنان این مدیریت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی را برای روابط عمومی بسیار ضروری دانست و بیان کرد: روابط عمومی در راستای حفظ و تقویت برند، باید نمایه مشخصی برای شرکت تعیین کند و بر حفظ آن نظارت دقیق داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به قدمت بالای روابط عمومی ذوب‌ آهن که همواره از پیشگامان این حوزه بوده است، عنوان کرد: این میزان تجربه و مهارت بسیار ارزشمند است و قطعا می‌تواند نقش موثری درحرکت تحولی شرکت ایفا کند.

کوهی، خانواده بزرگ ذوب‌ آهن اصفهان را اولویت و محور اصلی بسیاری از فعالیت‌های روابط عمومی دانست و ادامه داد: برنامه‌های مربوط به بازدید خانواده‌ها از خط تولید، تورهای خانوادگی، کوه گشت، جشن‌های دانش‌پژوهان و… قطعا به‌ صورت گسترده‌تر دنبال می‌شود و توسعه این برنامه‌ها، یکی از ماموریت‌های اصلی روابط عمومی است.

وی در ادامه سخنان خود، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: هر یک از کارکنان روابط عمومی باید همچون یک رسانه عمل کنند و با قابلیت‌ها و توانایی‌های خود، میز خطابه برای بیان دستاوردها و افتخارات شرکت باشند.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان خلاقیت و ایده‌های نو را یک اصل حیاتی برای روابط عمومی دانست و تصریح کرد: در ارائه این ایده‌های نو باید نگاه دانش‌بنیان حاکم باشد؛ یعنی روح اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در آن جاری باشد تا بتواند برای شرکت ارزش‌آفرینی کند.

کوهی در پایان یادآور شد: امیدواریم که روابط عمومی در کنار سایر بخش‌های شرکت بتواند در تحقق شعار سال که به تدبیر مقام معظم رهبری «مهار تورم و رشد تولید» تعیین‌ شده است، با تمام قدرت گام بردارد.

حمیدرضا رضایی، سرپرست و تعدادی از سایر تلاشگران مدیریت روابط عمومی در ابتدای این جلسه، توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های این مدیریت ارائه کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17091

نوشته‌های مشابه

01اردیبهشت
سال خوبی در انتظار فولاد هرمزگان است
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

سال خوبی در انتظار فولاد هرمزگان است

01اردیبهشت
بر تحقق شعار سال در شرکت آلومینای ایران تاکید شد
در دیدار با استاندار خراسان شمالی،

بر تحقق شعار سال در شرکت آلومینای ایران تاکید شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.