• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نمایشگاه بین‌المللی لوله و فولاد استانبول ترکیه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 17022
  • 05 اردیبهشت 1402 - 11:14
نمایشگاه بین‌المللی لوله و فولاد استانبول ترکیه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد
شرکت نمایشگاهی تویاپ ترکیه با همراهی مرکز نمایشگاهی دوسلدورف آلمان، نمایشگاه بین‌المللی لوله و فولاد ترکیه را در تاریخ سوم تا 6 خرداد ماه 1402 در 12 سالن در مرکز نمایشگاهی تویاپ شهر استانبول برگزار می‌کند.

شرکت نمایشگاهی تویاپ ترکیه با همراهی مرکز نمایشگاهی دوسلدورف آلمان، نمایشگاه بین‌المللی لوله و فولاد ترکیه را در تاریخ سوم تا ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در ۱۲ سالن در مرکز نمایشگاهی تویاپ شهر استانبول برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، در دوره گذشته این نمایشگاه، تعداد ۱۴۷ شرکت از ۱۷ کشور جهان مشارکت و تعداد ۶ هزار و ۹۵۹ نفر از ۶۷ کشور از این نمایشگاه بازدید کردند.

در این نمایشگاه، تازه‌ترین محصولات فولادی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید شده است، در حوزه لوله، پروفیل، سیم، کابل، مفتول، ماشین‌آلات، انواع پمپ و شیر، اتصال دهنده‌ها، پردازش فولاد ابزارآلات و به طور کلی تمامی حوزه‌های مرتبط با صنعت فولاد به نمایش در خواهد آمد.

شرکت نمایشگاهی دوسلدورف که برگزار کننده نمایشگاه METEC آلمان (نمایشگاه فولاد و فلزات) نیز است، با همکاری مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه نمایشگاه لوله و فولاد استانبول را با هدف رشد و گسترش این صنعت در منطقه برگزار خواهد کرد.

کشورهای مشارکت‌کننده در نمایشگاه شامل اطریش، بلژیک، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ایران، ایتالیا، هلند، کره جنوبی، اسپانیا، سوئیس، تایوان، ترکیه، انگلستان و آمریکا است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17022

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.