• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
بررسی قیمت محصولات آلومینیومی؛

نوسانات چشمگیر هفتگی قیمت آلومینیوم در بازار/ کاهش قیمت آلومینیوم کارتل و افزایش قیمت شمش ۹۷ درصد

  • کد خبر : 5564
  • 01 اسفند 1398 - 16:31
نوسانات چشمگیر هفتگی قیمت آلومینیوم در بازار/ کاهش قیمت آلومینیوم کارتل و افزایش قیمت شمش ۹۷ درصد
قیمت انواع محصولات آلومینیومی در کشور طی یک هفته اخیر با نوسان همراه بود؛ به گونه‌ای که در برخی مانند شمش 97 درصد شاهد رشد قیمت و در برخی دیگر مانند آلومینیوم کارتل شاهد کاهش قیمت هفتگی بودیم.

قیمت انواع محصولات آلومینیومی در کشور طی یک هفته اخیر با نوسان همراه بود؛ به گونه‌ای که در برخی مانند شمش ۹۷ درصد شاهد رشد قیمت و در برخی دیگر مانند آلومینیوم کارتل شاهد کاهش قیمت هفتگی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده، قیمت شمش آلومینیوم ۹۹٫۸ درصد امروز پنج‌شنبه ۰٫۹ درصد نسبت به هفته گذشته (پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ماه) رشد داشت، به گونه‌ای که این محصول هفته قبل با قیمت ۲۳ هزار و ۴۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خرید و فروش شد و امروز به ۲۳ هزار و ۶۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

قیمت شمش آلومینیوم ۹۷ درصد نیز در روز پنج‌شنبه اول اسفند ماه نسبت به هفته گذشته پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ماه، ۰٫۹ درصد رشد داشت، به گونه‌ای که از ۲۴ هزار و ۲۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان بر کیلوگرم رسید.

قیمت شمش آلومینیوم کارتل امروز پنج‌شنبه ۱٫۴ درصد نسبت به هفته گذشته (پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ماه) افت داشت، به گونه‌ای که این محصول هفته قبل با قیمت ۲۳ هزار و ۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خرید و فروش شد و امروز به ۲۲ هزار و ۷۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

امروز پنج‌شنبه اول اسفند ماه، قیمت شمش خشک دایکست ۱٫۲ درصد نسبت به هفته گذشته (پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ماه) افت داشت، به گونه‌ای که این محصول هفته قبل با قیمت ۲۱ هزار و ۲۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خرید و فروش شد و امروز به ۲۱ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

 انتهای پیام//

 

 

 

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=5564

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
قیمت آلومینیوم به دو هزار و ۵۸۵ دلار رسید
05اردیبهشت
قیمت مس ۲٫۲ درصد افت پیدا کرد
هم‌زمان با کاهش قیمت فلزات رنگین،

قیمت مس ۲٫۲ درصد افت پیدا کرد

05اردیبهشت
ریزش قیمت روی در بازارهای جهانی
در روز معاملاتی گذشته رقم خورد؛

ریزش قیمت روی در بازارهای جهانی