• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

همکاری ذوب آهن با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی

  • کد خبر : 18675
  • 24 اردیبهشت 1402 - 5:59
همکاری ذوب آهن با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی
مدیرعامل شرکت ذوب‌ آهن اصفهان گفت: این مجتمع عظیم صنعتی اقدامات و عملکرد خوبی در خصوص مشارکت و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در پنل صنعت مولد اقتصاد دانش‌بنیان در رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (اینوتکس)، گفت: این مجتمع عظیم صنعتی اقدامات و عملکرد خوبی در خصوص مشارکت و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی بیان کرد: جلسات تعاملی با معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها، قرارداد‌های باز با دانشگاه‌ها و همکاری با مرکز نوآوری دانشگاه شریف و جهاد دانشگاهی از جمله این فعالیت‌هاست.

وی افزود: دستاوردهای این گونه ارتباطات با شرکت‌های دانش‌بنیان از منظر مالی، به تولید محصولات جدید و ارزش افزا از جمله ریل ملی و تامین ۶۸ مکانیزم از جمله دریچه کشویی، قطعات یدکی، چرخ و محور قطار، تولید محصولات ارزش افزا از سرباره کنورتور و… منجر شده است.
مدیرعامل شرکت ذوب‌ آهن اصفهان خاطرنشان کرد: در زمینه اکوسیستم استارت‌آپی و شرکت‌های دانش‌بنیان، آنچه که باعث رشد و پیشرفت اقتصاد کشور می‌شود، اشتراک‌گذاری و تبادل دستاوردها است.
انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18675

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.