• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

همکاری مشترک ذوب آهن اصفهان و ماشین‌سازی اراک

  • کد خبر : 12377
  • 23 بهمن 1401 - 5:55
همکاری مشترک ذوب آهن اصفهان و ماشین‌سازی اراک
مدیرعامل شرکت ذوب آهن گفت: ذوب آهن اصفهان و ماشین‌سازی اراک، دو مجتمع توانمند در امر ساخت قطعات و تجهیزات هستند که توسعه همکاری آن‌ها برکات بسیاری برای صنعت کشور دارد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن گفت: ذوب آهن اصفهان و ماشین‌سازی اراک، دو مجتمع توانمند در امر ساخت قطعات و تجهیزات هستند که توسعه همکاری آن‌ها برکات بسیاری برای صنعت کشور به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی و رضا سرائی، مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک در محل ساختمان فروش ذوب آهن با هدف توسعه تعامل و همکاری این دو مجتمع عظیم صنعتی کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.

کوهی در این دیدار بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری، در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، برای همکاری مشترک با شرکت ماشین‌سازی اراک توافق لازم صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک در خصوص انعقاد قرارداد و برنامه‌های اجرایی تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: این همکاری در خصوص توسعه ساخت داخل، قطعه‌سازی برای صنعت کشور، صدور خدمات فنی و مهندسی و دیگر همکاری‌هایی است که می‌تواند موجب افزایش ظرفیت ساخت و هم‌افزایی شود.
مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک نیز تصریح کرد: این دو مجموعه بزرگ با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، قادر خواهند بود با همکاری و هم‌افزایی، در جهت ساخت تجهیزات صنعتی مورد نیاز حوزه‌های مختلف کشور، دستاوردهای بزرگی حاصل کنند.
وی ادامه داد: ماشین‌سازی اراک و ذوب آهن اصفهان همچنین می‌توانند به صورت مشترک در بازارهای صادراتی کشورهای همسایه و منطقه حضور فعال داشته باشند که در این راستا باید روش‌ها و راهکارهای مشترک را بررسی و تعریف کنیم.
انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=12377

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.