• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

واگذاری معادن و محدوده‌های معدنی در کشور

  • کد خبر : 8914
  • 05 دی 1401 - 21:00
واگذاری معادن و محدوده‌های معدنی در کشور
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از آغاز دریافت اسناد مزایده بسته‌های سرمایه‌گذاری که به منظور واگذاری معادن و محدوده‌های معدنی در اختیار دولت به سرمایه‌گذاران انجام می‌شود، خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از آغاز دریافت اسناد مزایده بسته‌های سرمایه‌گذاری که به منظور واگذاری معادن و محدوده‌های معدنی در اختیار دولت به سرمایه‌گذاران انجام می‌شود، خبر داد..

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، محمدرضا کریمی بیان کرد: دریافت اسناد مزایده معادن و محدوده‌های معدنی دولتی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، جنوب کرمان، کرمان، یزد، هرمزگان و سمنان از روز شنبه سوم دی ماه آغاز و مدارک تا تاریخ چهارشنبه ۲۱ ماه جاری دریافت خواهد شد. زمان بازگشایی پاکت استان‌های گروه اول، روز شنبه ۲۴ دی ماه است.

وی همچنین از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خراسان جنوبی، گیلان، مازندران، همدان، قزوین و قم به عنوان استان‌های گروه دوم نام برد و تاکید کرد: دریافت اسناد مزایده در استان‌های گروه دوم از شنبه هفته آینده ۱۰ دی ماه آغاز خواهد شد و تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ادامه خواهد یافت. همچنین تاریخ بازگشایی پاکت استان‌های گروه دوم، روز شنبه اول بهمن ماه است.

گفتنی است هدف از واگذاری معادن مزایده‌ای در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری، شیوه‌ای جدید از واگذاری مجوزهای معدنی است که در این شیوه اهلیت و صلاحیت متقاضیان در اولویت قرار می‌گیرد.

تکمیل اکتشافات، ایجاد واحد فرآوری و فعال‌سازی محدوده‌های غیرفعال از تعهدات برندگان مزایده است که این امر زمینه افزایش تولید و اشتغال پایدار را فراهم می‌کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8914

نوشته‌های مشابه

04اردیبهشت
اهمیت تولید و حرکت به سمت فولاد سبز
موسسه سیگماس بررسی کرد؛

اهمیت تولید و حرکت به سمت فولاد سبز

03اردیبهشت
تابلوی بورس سبزپوش باقی ماند
برای چهارمین روز متوالی،

تابلوی بورس سبزپوش باقی ماند

03اردیبهشت
گواهینامه «CE Marking» شرکت ذوب آهن اصفهان تمدید شد
با هدف صادرات به اتحادیه اروپا،

گواهینامه «CE Marking» شرکت ذوب آهن اصفهان تمدید شد