• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
رئیس سازمان صمت آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

واگذاری ۴۱ معدن راکد آذربایجان‌ غربی به سرمایه‌گذاران

  • کد خبر : 11049
  • 05 بهمن 1401 - 11:20
واگذاری ۴۱ معدن راکد آذربایجان‌ غربی به سرمایه‌گذاران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: مزایده احیای معادن در آذربایجان‌غربی اجرا و ۴۱ معدن و محدوده معدنی به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی گفت: مزایده احیای معادن در آذربایجان‌غربی اجرا و ۴۱ معدن و محدوده معدنی به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از صدا و سیما، عبدالحمید سرتیپی بیان کرد: در راستای احیای معادن راکد، ۱۶۱ محدوده معدنی و اکتشافی در آذربایجان‌ غربی انتخاب و برای حضور سرمایه‌گذاران جدید، به مزایده گذاشته شد.

وی در همین راستا اضافه کرد: ۹۱ نفر در این مزایده شرکت کردند که در نتیجه بررسی‌های مالی و فنی، ۴۱ محدوده به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: از این تعداد ۱۹ پروانه بهره‌برداری، ۱۳پروانه اکتشاف، هفت گواهی کشف و دو مجوز برداشت صادر شده است.

سرتیپی عنوان کرد: در کنار احیای واحدهای تولیدی صنعتی، احیای معادن راکد جزو برنامه‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی است و اقدامات لازم را به صورت مستمر و متناوب در این خصوص در دستور کار داریم.

وی در پایان یادآور شد: در کنار احیای معادن راکد، جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی نیز در این حوزه با قدرت و قوت دنبال می‌شود.

انتهای پیام//

 

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11049
  • منبع : صدا و سیما

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.