• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ورق طلا برگشت

  • کد خبر : 20586
  • 17 خرداد 1402 - 7:26
ورق طلا برگشت
قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه در حالی که سرمایه‌گذاران در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند، افزایش یافت.

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه در حالی که سرمایه‌گذاران در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند، افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۶۳ دلار و ۲۰ سنت رسید و طلای آمریکا نیز یک هزار و ۹۶۴ دلار و ۲۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

شاخص دلار اندکی تضعیف شد و قیمت طلا را برای خریدارانی که سایر ارزها را در اختیار دارند، کاهش داد.

ایلیا اسپیواک، رئیس کلان جهانی در «Tastylive» بیان کرد: روند صعودی طلا همچنان باقی است و اکنون این سوال بزرگ مطرح می‌شود که فدرال رزرو چه زمانی به کمپین افزایش نرخ خود پایان خواهد داد. زمانی که شفافیت بیشتری در مورد آن وجود داشته باشد، طلا می‌تواند حرکت‌های بالاتری داشته باشد. شمش‌های بدون بهره در محیطی با نرخ بهره بالا جذابیت کمتری دارند.

فدرال رزرو نیویورک در گزارشی در روز گذشته اعلام کرد که فشارهای افزایش عرضه در ماه می به کاهش خود ادامه داده و یکی از عوامل کلیدی افزایش فشار تورم در سراسر جهان را بیشتر کاهش داد.

گزارش قیمت مصرف‌کننده ایالات‌ متحده در ماه می که قرار است در روز ۱۳ ژوئن منتشر شود، پیش از نشست هفته آینده فدرال رزرو، به سرمایه‌گذاران شفافیت بیشتری را در مورد سلامت بزرگ‌ترین اقتصاد جهان پس از داده‌های اقتصادی اخیر و اظهارات نادرست مقامات فدرال رزرو ارائه می‌دهد.

قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو طبق ابزار «Fedwatch CMEGroup» نشان می‌دهد که معامله‌گران با احتمال ۸۰.۶ درصد قیمت‌گذاری کرده‌اند که فدرال رزرو نرخ‌های بهره را در محدوده ۵ درصد تا ۵.۲۵ درصد نگه دارد. با این حال، آن‌ها ۵۱ درصد احتمال افزایش ۲۵ امتیازی دیگر در ماه جولای را می‌دهند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش، به ۲۳ دلار و ۵۶ سنت رسید؛ در حالی که پلاتین ۰.۴ درصد افزایش یافت و به یک هزار و ۳۵ دلار و ۷۳ سنت و پالادیم با ۰.۳ درصد افزایش، به یک هزار و ۴۱۷ دلار و ۵۱ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20586

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.