• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پشت پرده تخریب شرکت ملی مس ایران چیست؟

  • کد خبر : 8842
  • 04 دی 1401 - 20:14
پشت پرده تخریب شرکت ملی مس ایران چیست؟
از زمانی که در دولت سیزدهم، تغییرات در راس شرکت ملی صنایع مس ایران ایجاد و گام‌های ابتدایی برای مبارزه با فساد ریشه‌دار در صنعت مس کشور توسط مدیریت تازه‌نفس این مجموعه برداشته شده است، هر از گاهی شاهد تلاش‌هایی برای تخریب مدیریت این مجموعه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، در همین راستا طی روزهای اخیر فیلمی تبلیغاتی ساخته و در برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شده است که طی آن، برخی اطلاعات بدیهی و عمومی مرتبط با شرکت مس، با مجموعه‌ای از اطلاعات نادرست و دروغ ترکیب شده و صرفا تلاش شده است تا با اتهامات واهی به خیال خود، فشار را بر مدیران و کارکنان شرکت ملی مس ایران را افزایش دهند.

این ادعا‌ها که هر کدام با یک راستی‌آزمایی ساده به راحتی قابل سنجش بوده است، از سوی تعداد معدودی از مهره‌هایی به دروغ و با صرف هزینه‌های بسیار در فضای مجازی مطرح می‌شود که با تغییرات جدید در دولت سیزدهم منافع خود را در خطر می‌بینند.

ذی‌نفعان در قراردادهای متعدد پیمانکاری، برخی عوامل که طی سال‌های گذشته صنعت مس کشور را به حیاط خلوتی برای ثروت‌اندوزی خود بدل کرده‌اند، کسانی که از اعمال فشار بر مس برای دخالت و اثرگذاری در انتصاب‌ها مایوس شده‌اند و…، از این جمله‌ هستند.

این در حالی است که طی سال جاری، تولید و درآمد‌های شرکت ملی مس ایران افزایش قابل قبولی داشته است و بسیاری از هزینه‌های بیهوده که در گذشته رایج بوده، مورد بازبینی قرار گرفته  و متوقف شده است.

بر اساس گزارشی از نبض بورس، برای بررسی عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران، باید به گزار‌ش‌های ماهانه و دوره‌ای که توسط این شرکت منتشر می‌شود رجوع کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=8842

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت