• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

چراغ قرمز بورس در معاملات پایانی هفته

  • کد خبر : 18490
  • 20 اردیبهشت 1402 - 15:02
چراغ قرمز بورس در معاملات پایانی هفته
شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه توانسته بود روند صعودی به خود بگیرد و تا رقم دو میلیون و ۳۳۴ هزار واحد افزایش یابد، در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد برگشت.

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه توانسته بود روند صعودی به خود بگیرد و تا رقم دو میلیون و ۳۳۴ هزار واحد افزایش یابد، در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد برگشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۲۸ هزار و ۹۲ واحد کاهش، تا رقم دو میلیون و ۲۷۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۷ هزار و ۴۹۱ واحد نزول کرد و در رقم ۷۶۴ هزار و ۷۵۵ واحد ایستاد. در این بازار ۹۴۵ هزار معامله به ارزش ۱۳۵ هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال انجام شد.

۸۵ درصد نمادهای بورسی منفی بودند که از میان آن‌ها، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، گروه مپنا و ایران‌خودرو نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با سقوط ۲۷۷ واحدی، به کانال ۲۸ هزار واحد عقب‌گرد کرد و در رقم ۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد ایستاد. در این بازار ۴۶۹ هزار معامله انجام شد که ۲۹۰ هزار و ۲۷۷ میلیارد ریال ارزش داشت.

در بازار فرابورس، ۲۸ درصد نمادها مثبت و ۷۲ درصد ان‌ها منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

طی معاملات روز پایانی هفته، بیشترین خروج پول حقیقی از گروه‌های خودرویی و فلزات اساسی صورت گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18490

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.