• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کاهش ۲۶ دلاری قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 14909
  • 25 اسفند 1401 - 5:07
کاهش ۲۶ دلاری قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 24 اسفند ماه ۱۴۰۱، با افت 1.1 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 246 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، با افت ۱٫۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۴۶ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۲۳ اسفند ماه)، افت ۱٫۱ درصدی معادل ۲۶ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۷۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۴۶ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۸ درصدی معادل ۴۲ دلار، از دو هزار و ۲۸۸ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۴۶ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، با کاهش چهار هزار و ۲۵ تنی، از ۵۳۶ هزار و ۴۵۰ تن به ۵۳۲ هزار و ۴۲۵ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14909

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.