• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

کلنگ‌زنی پایگاه مقاومت بسیج کارگری در معدن طلای شادان

  • کد خبر : 17577
  • 11 اردیبهشت 1402 - 11:24
کلنگ‌زنی پایگاه مقاومت بسیج کارگری در معدن طلای شادان
هم‌زمان با آغاز هفته کار و کارگر، مراسم کلنگ‌زنی پایگاه بسیج کارگری با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در معدن طلای شادان شهرستان خوسف برگزار شد.

هم‌زمان با آغاز هفته کار و کارگر و به مناسبت گرامیداشت شکست آمریکا در صحرای طبس، مراسم کلنگ‌زنی پایگاه بسیج کارگری با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در معدن طلای شادان شهرستان خوسف با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستان در محل مجتمع معدنی صنعتی طلای شادان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان، محمدعلی ایمانی، فرماندار خوسف در این مراسم ضمن تشکر از مدیران و خداقوت به پرسنل معدن طلای شادان، به تدبیر مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به این عنوان مهم، باید مدیران و کارگران این مجموعه معدنی و صنعتی تمام توان خود را به‌کار بگیرند تا ضمن رونق در عرصه تولید و در مسیر مهار تورم به سهم خویش گام بردارند. به طور حتم گشایش در عرصه‌های اقتصادی، گشایش در دیگر عرصه‌ها را نیز درپی خواهد داشت.

وی ادامه داد: با تلاش‌ها و اهدافی که مجموعه مدیریتی طلای شادان و مدیرعامل آن طی چند سال اخیر دنبال کرده‌اند، قطعا این مجموعه تولیدی به اهداف مدنظر دست خواهد یافت اما نباید هرگز فراموش کرد که این تلاش‌ها مرهون زحمات کارگران در معدن بوده است و همواره باید قدرشناس این عزیزان باشیم.

ایمانی همچنین ضمن تشکر از سرمایه‌گذار و شرکت بهره‌بردار معدن، ابراز کرد: این مجموعه تا این لحظه هیچ‌گونه معوقاتی به کارگران نداشته و این اطمینان خاطر موجب تلاش بیشتر کارگران و کارکنان مجموعه شده است.

فرماندار خوسف مطرح کرد: زمانی که کارگران انگیزه لازم را داشته باشند، به طور حتم بهره‌وری بیشتری هم ایجاد خواهد شد و در نهایت دغدغه مقام معظم رهبری که رونق تولید است هم اتفاق خواهد افتاد.

حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نام‌گذاری پایگاه مقاومت بسیج معدن طلای شادان خوسف به نام سردار سلیمانی به مصادیق مکتب این شهید اشاره کرد و گفت: مکتب شهید سلیمانی می‌تواند الگویی به ویژه برای مسئولان و پرهیز از مقام طلبی باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی تمام واحدهای تولیدی کارگران آن مجموعه است، عنوان کرد: نقش پایگاه مقاومت بسیج علاوه‌بر ایجاد روحیه بسیجی و جهادی، باید سبب افزایش وحدت و بازدهی در خط تولید شود.

حمید ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج خوسف هم در این مراسم ضمن قدردانی از مدیرعامل مجتمع صنعتی معدنی طلای شادان برای راه‌اندازی پایگاه بسیج شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این پایگاه، تا حد امکان از مشکلات جامعه کارگری این واحد تولیدی معدنی در شهرستان خوسف کاسته شود.

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان نیز با قدردانی از حضور و همراهی تمام مسئولان در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی معدن طلای شادان، مطرح کرد: هم‌زمانی افتتاح پایگاه بسیج با هفته کار و کارگر را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم در کنار فعالیت‌های اقتصادی، به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17577

نوشته‌های مشابه

29فروردین
فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند
در هفته پایانی فروردین ماه،

فلزی‌ها در بورس خوش درخشیدند

28فروردین
بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت
ضمن بازیابی سریع اقتصاد چین،

بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.