• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

کمک ۶۰ میلیارد ریالی شرکت فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

  • کد خبر : 16570
  • 29 فروردین 1402 - 7:37
کمک ۶۰ میلیارد ریالی شرکت فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از کمک ۶۰ میلیارد ریالی این شرکت برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان خبر داد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از کمک ۶۰ میلیارد ریالی این شرکت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، محمدجواد براتی بیان کرذ: شرکت فولاد مبارکه، اقدامات متعددی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کنار افتخارآفرینی‌ها در زمینه تولید داشته است. این شرکت در سال گذشته با مشارکت در تامین ۱۰۰ واحد مسکونی، اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ سری لوازم خانگی به مددجویان پیشتاز بود و از زمان وقوع زلزله در شهرستان خوی و محاصره هم‌وطنان در برف، نسبت به تهیه و توزیع بیش از یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی اقدام کرد.

وی افزود: همچنین اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی و تعمیر ۶۶ دستگاه آمبولانس از کارافتاده دانشگاه علوم‌ پزشکی اصفهان به عنوان نمونه دیگری از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد: با توزیع بیش از پنج میلیون بطری آب معدنی بین زائران حسینی و اعزام یک هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جهت انتقال زائران، اقدامى منحصر به فرد در کشور برای تسهیل بازگشت زائران از مرزها در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت.

براتی خاطرنشان کرد: پویش جمع‌آوری کمک‌های هواداران تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای آزادی زندانیان نیازمند با عنوان «گل‌های طلایی» نیز آغاز شده که این پویش تا روز مسابقه با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه خواهد داشت و به این ترتیب هواداران پرشور تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز در این اقدام خیر سهیم خواهند شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16570

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.