• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گزارش فعالیت‌های اکتشافی ایمیدرو

  • کد خبر : 19792
  • 06 خرداد 1402 - 8:21
گزارش فعالیت‌های اکتشافی ایمیدرو
مدیر اکتشاف ایمیدرو گفت: گزارش فعالیت‌های اکتشافی ایمیدرو و شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه حاکی است، میزان حفاری اکتشافی معادن از سال 1392 تا پایان سال 1401 به یک میلیون و 773 هزار متر رسیده است.

مدیر اکتشاف ایمیدرو گفت: گزارش فعالیت‌های اکتشافی ایمیدرو و شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه حاکی از آن است که میزان حفاری اکتشافی معادن از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۷۷۳ هزار متر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، احمد فتاحی بیان کرد: میزان حفاری در سال ۱۴۰۱، معادل ۳۰۰ هزار متر ثبت شده است.

وی افزود: همچنین میزان سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های اکتشافی در سال گذشته، ۱۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده است که با این احتساب مجموع سرمایه‌گذاری در این حوزه از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۱، به ۲۷ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال رسید.

مدیر اکتشاف ایمیدرو با اشاره به آمار ارزش ذخایر برجای معدنی، عنوان کرد: ارزش ذخایر برجای معدنی از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

فتاحی خاطرنشان کرد: مجموع ذخایر مواد معدنی شناسایی شده سنگ‌آهن ۹۷۷ میلیون تن، زغال‌سنگ ۶۷۳ میلیون تن، مس محتوی ۱۴ میلیون تن، بوکسیت ۱۷ میلیون تن، شورابه ۳۶۳ میلیون تن، سرب و روی هفت میلیون تن و طلا ۱۸۲ تن ثبت شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19792

نوشته‌های مشابه

07فروردین
سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است
از زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده تاکنون،

سهام «تجلی» بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

28اسفند
بورس سبزپوش به تعطیلات رفت
در پایان سال 1402،

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.