• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

رکوردشکنی معدن‌کاران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

  • کد خبر : 9094
  • 10 دی 1401 - 9:51
رکوردشکنی معدن‌کاران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ثبت رکورد جدید در استخراج سنگ سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه رفسنجان طی آذر ماه سال جاری خبر داد.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ثبت رکورد جدید در استخراج سنگ سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه رفسنجان طی آذر ماه سال جاری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، جواد حکیمی بیان کرد: با تلاش‌، همت و برنامه‌ریزی دقیق کلیه پرسنل امور معدن، پیمانکاران و واحدهای پشتیبانی، با استخراج ۱۰‌ میلیون و ۶۲‌ هزار تن سنگ سولفور، اکسید و باطله در آذر ماه، رکورد جدیدی در استخراج مواد معدنی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به دست آمد.

وی با بیان اینکه این رقم ۱٫۲ درصد بالاتر از رکورد قبلی در یک‌ ماه است، افزود: استخراج روزانه نیز از ۳۱۰‌ هزار تن به ۳۳۵‌ هزار تن در روز افزایش یافته است که بین ۱٫۲ تا ۱٫۳ درصد بالاتر از رکورد قبلی به‌ شمار می‌رود.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اذعان کرد: ثبت رکورد جدید در استخراج سنگ سولفور، اکسید و باطله در آذر ماه در حالی رقم خورد که طی این‌ مدت در برخی روزها با‌ توجه به بارندگی‌ها، شرایط جوی مناسبی را نداشتیم.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در همین راستا یادآور شد: استخراج ۱۰‌ میلیون و ۶۲‌ هزار تن سنگ سولفور، اکسید و باطله در آذر ماه در حالی‌ به دست آمد که مجموع تعهد پیش‌بینی شده استخراج هفت‌ میلیون و ۳۰۰‌ هزار تن بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9094

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.