مدیر خرید تجهیزات و قطعات یدکی شرکت فولاد مبارکه گفت: سیاست اصلی فولاد مبارکه بر تامین نیازهای تجهیزات خطوط تولید از طریق سازندگان و تامینکنندگان داخلی، به ویژه شرکتهای دانشبنیان متمرکز است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزاتآنلاین» و به نقل از روابط عمومی گروه فولاد مبارکه، مهدی سهرابی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳، شرکت فولاد مبارکه توانست ۸۰ درصد از حدود ۱۶ هزار ردیف قطعه و تجهیز مورد نیاز خود را از طریق شرکتهای داخلی تامین کند، افزود: با محوریت واحد بومیسازی برای سال ۱۴۰۴، برنامهریزی شده است که حدود یک هزار ردیف دیگر از این قطعات، بهویژه آنهایی که برای اولین بار توسط شرکتهای دانشبنیان ساختهشده، تامین شود.
وی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه قصد دارد شرکتهای همکار و شریک تجاری خود را در حوزه صنعت، برندسازی کند و محصولات برندسازی شده این شرکتها را به کشورهای دیگر صادر کند، خاطرنشان کرد: هدف نهایی این سیاستها افزایش ارزآوری است.
مدیر خرید تجهیزات و قطعات یدکی شرکت فولاد مبارکه یادآور شد: در سال ۱۴۰۴ به گونهای برنامهریزی کردهایم که از طریق تجهیزات و قطعاتی که برای اولین بار ساخته میشوند، از خروج ارز به میزان ۱۶ میلیون یورو جلوگیری کنیم.
انتهای پیام//