• امروز : دوشنبه - ۲۷ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
ضمن تامین حداکثری نیاز بازار داخل،

صادرات محصولات فولاد هرمزگان ۸ درصد رشد پیدا کرد

  • کد خبر : 31882
  • 01 آبان 1402 - 16:49
صادرات محصولات فولاد هرمزگان ۸ درصد رشد پیدا کرد
به‌کارگیری استراتژی گسترش بازار و کسب بهترین نتایج در زمینه اهداف صادراتی ضمن تامین حداکثری نیاز بازارهای داخلی، از مهم‌ترین رویکردهای شرکت فولاد هرمزگان و اساسا از عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت این شرکت است.

به‌کارگیری استراتژی گسترش بازار و کسب بهترین نتایج در زمینه اهداف صادراتی ضمن تامین حداکثری نیاز بازارهای داخلی، از مهم‌ترین رویکردهای شرکت فولاد هرمزگان و اساسا از عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت این شرکت است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، مهدی شکری‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در خصوص اهمیت صادرات در شرکت فولاد هرمزگان، بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان جنوب با موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و برخورداری از دانش و نیروی انسانی ماهر و متخصص در صنعت فولاد، شرکتی صادرات‌محور در بین فولادسازان کشور محسوب می‌شود و اساسا عامل اصلی موفقیت شرکت فولاد هرمزگان که مدیریت ارشد شرکت نیز همواره به آن تاکید داشته، ارتقای کیفیت محصولات و حضور هرچه قدرتمندتر در بازارهای جهانی است.

وی در خصوص عملکرد این شرکت در حوزه صادرات طی نیمه نخست سال جاری، عنوان کرد: شرگت فولاد هرمزگان در سال جاری با شناسایی صحیح بازارهای صادراتی هدف، ارائه خدمات ویژه و نیز تقویت کانال‌های ارتباطی سودمند با مشتریان خارجی خود، توانسته است در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ علاوه بر توسعه بازارهای صادراتی در مناطق مختلف دنیا و جذب مشتریان جدید، به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی از جمله رشد ۸ درصدی میزان فروش صادراتی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یابد.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در ارتباط با صادرات اسلب به عنوان مهم‌ترین محصول فولاد هرمزگان، مطرح کرد: با توجه ‌به عملکرد بسیار مطلوب فروش محصول اسلب صادراتی شرکت فولاد هرمزگان جنوب در بازارهای جهانی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری و نیز جذب مشتریان جدید و گسترش بازارهای صادراتی و همچنین میزان درخواست مشتریان خارجی از محصول اسلب شرکت، ارزیابی مطلوبی از ادامه‌دار شدن وضعیت فعلی در ماه‌های آتی سال در زمینه فروش صادراتی محصول اسلب متصور می‌شود.

شکری‌زاده در ادامه به اهمیت صادرات اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد هرمزگان جنوب در تلاش است با به‌کارگیری استراتژی گسترش بازار، اهداف صادراتی خود را در بازارهای جهانی محقق کند. از این‌ رو برای حضور در بازارهای بین‌المللی و تامین نیاز بازارهای جهانی، برنامه‌های مدونی در دست اجرا دارد. برنامه‌های صادراتی شرکت فولاد هرمزگان با استفاده از طرح بازاریابی، پیاده‌سازی می‌شود و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این شرکت، بر اساس مجموعه اقدامات از قبل برنامه‌ریزی‌ شده، اهداف طرح بازاریابی شرکت را تعیین و بازارهای صادراتی هدف را به بهترین شکل ممکن بررسی و شناسایی می‌کند و متعاقب آن، با استفاده از مزیت‌های رقابتی شرکت در مقایسه با رقبای حاضر در بازارهای جهانی ارزش پیشنهادی خود را به مشتریان خارجی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین فولاد هرمزگان با استفاده از استراتژی عناصر آمیخته بازاریابی و استراتژی فروش رقابتی مبتنی بر تعالی عملیات با رویکرد متمایز شدن در ویژگی‌های خدمات و محصول، اقدام به جذب مشتریان جدید و گسترش بازارهای صادراتی می‌کند. از این‌ رو با اتخاذ نگرش صحیح و راهبردی جهت حضور در بازارهای جهانی و برقراری ارتباط سودمند با مشتریان خارجی، با اطمینان می‌توان گفت شرکت فولاد هرمزگان در سال‌های آینده، اهداف و برنامه‌های صادراتی خود را با حساسیت و دقت بسیار زیادی دنبال خواهد کرد.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در پایان یادآور شد: به‌ منظور کسب بهترین نتیجه در سال جاری، علاوه بر تمهیدات خود شرکت، ضروری است دولت محترم نیز در زمینه مشوق‌های صادراتی تمهیداتی اتخاذ کند تا همه فولادسازان کشور بتوانند در بازارهای جهانی با حرکت‌های موثر، گام‌های بلندتری در عرصه صادرات بردارند و موجب رونق اقتصادی و ارزآوری برای کشور شوند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=31882

نوشته‌های مشابه

26فروردین
افت بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس
26فروردین
قطار رکوردشکنی فولاد هرمزگان به واحد فولادسازی رسید
پس از رکوردهای پیاپی در واحد احیا مستقیم،

قطار رکوردشکنی فولاد هرمزگان به واحد فولادسازی رسید

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.