سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۴:۰۴ /شنبه/۶ مرداد ۱۴۰۳
زمان انتشار: 16:49 /دوشنبه/1 آبان 1402

ضمن تامین حداکثری نیاز بازار داخل،

صادرات محصولات فولاد هرمزگان ۸ درصد رشد پیدا کرد

به‌کارگیری استراتژی گسترش بازار و کسب بهترین نتایج در زمینه اهداف صادراتی ضمن تامین حداکثری نیاز بازارهای داخلی، از مهم‌ترین رویکردهای شرکت فولاد هرمزگان و اساسا از عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت این شرکت است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، مهدی شکری‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در خصوص اهمیت صادرات در شرکت فولاد هرمزگان، بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان جنوب با موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و برخورداری از دانش و نیروی انسانی ماهر و متخصص در صنعت فولاد، شرکتی صادرات‌محور در بین فولادسازان کشور محسوب می‌شود و اساسا عامل اصلی موفقیت شرکت فولاد هرمزگان که مدیریت ارشد شرکت نیز همواره به آن تاکید داشته، ارتقای کیفیت محصولات و حضور هرچه قدرتمندتر در بازارهای جهانی است.

وی در خصوص عملکرد این شرکت در حوزه صادرات طی نیمه نخست سال جاری، عنوان کرد: شرگت فولاد هرمزگان در سال جاری با شناسایی صحیح بازارهای صادراتی هدف، ارائه خدمات ویژه و نیز تقویت کانال‌های ارتباطی سودمند با مشتریان خارجی خود، توانسته است در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ علاوه بر توسعه بازارهای صادراتی در مناطق مختلف دنیا و جذب مشتریان جدید، به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی از جمله رشد ۸ درصدی میزان فروش صادراتی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یابد.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در ارتباط با صادرات اسلب به عنوان مهم‌ترین محصول فولاد هرمزگان، مطرح کرد: با توجه ‌به عملکرد بسیار مطلوب فروش محصول اسلب صادراتی شرکت فولاد هرمزگان جنوب در بازارهای جهانی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری و نیز جذب مشتریان جدید و گسترش بازارهای صادراتی و همچنین میزان درخواست مشتریان خارجی از محصول اسلب شرکت، ارزیابی مطلوبی از ادامه‌دار شدن وضعیت فعلی در ماه‌های آتی سال در زمینه فروش صادراتی محصول اسلب متصور می‌شود.

شکری‌زاده در ادامه به اهمیت صادرات اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد هرمزگان جنوب در تلاش است با به‌کارگیری استراتژی گسترش بازار، اهداف صادراتی خود را در بازارهای جهانی محقق کند. از این‌ رو برای حضور در بازارهای بین‌المللی و تامین نیاز بازارهای جهانی، برنامه‌های مدونی در دست اجرا دارد. برنامه‌های صادراتی شرکت فولاد هرمزگان با استفاده از طرح بازاریابی، پیاده‌سازی می‌شود و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این شرکت، بر اساس مجموعه اقدامات از قبل برنامه‌ریزی‌ شده، اهداف طرح بازاریابی شرکت را تعیین و بازارهای صادراتی هدف را به بهترین شکل ممکن بررسی و شناسایی می‌کند و متعاقب آن، با استفاده از مزیت‌های رقابتی شرکت در مقایسه با رقبای حاضر در بازارهای جهانی ارزش پیشنهادی خود را به مشتریان خارجی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین فولاد هرمزگان با استفاده از استراتژی عناصر آمیخته بازاریابی و استراتژی فروش رقابتی مبتنی بر تعالی عملیات با رویکرد متمایز شدن در ویژگی‌های خدمات و محصول، اقدام به جذب مشتریان جدید و گسترش بازارهای صادراتی می‌کند. از این‌ رو با اتخاذ نگرش صحیح و راهبردی جهت حضور در بازارهای جهانی و برقراری ارتباط سودمند با مشتریان خارجی، با اطمینان می‌توان گفت شرکت فولاد هرمزگان در سال‌های آینده، اهداف و برنامه‌های صادراتی خود را با حساسیت و دقت بسیار زیادی دنبال خواهد کرد.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در پایان یادآور شد: به‌ منظور کسب بهترین نتیجه در سال جاری، علاوه بر تمهیدات خود شرکت، ضروری است دولت محترم نیز در زمینه مشوق‌های صادراتی تمهیداتی اتخاذ کند تا همه فولادسازان کشور بتوانند در بازارهای جهانی با حرکت‌های موثر، گام‌های بلندتری در عرصه صادرات بردارند و موجب رونق اقتصادی و ارزآوری برای کشور شوند.

انتهای پیام//

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مطرح کرد:

14:10 /چهارشنبه/3 مرداد 1403

به دنبال تحولات جهانی فولاد رخ داد؛

7:40 /چهارشنبه/3 مرداد 1403

با حضور کارشناسان موسسه بین‌المللی «SGS»،

6:36 /چهارشنبه/3 مرداد 1403

در سه ماهه ابتدایی 1403 رقم خورد؛

15:55 /سه شنبه/2 مرداد 1403

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خبر داد:

15:28 /سه شنبه/2 مرداد 1403

اسدالله فرشاد، عضو شورای راهبری موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز (سیگماس) در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

12:03 /یکشنبه/31 تیر 1403

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

5:51 /شنبه/9 تیر 1403

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:50 /شنبه/9 تیر 1403

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:58 /شنبه/12 خرداد 1403

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفت‌‍وگو با «فلزات آنلاین»:

5:30 /شنبه/25 فروردین 1403

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

11:17 /شنبه/19 اسفند 1402

صادق قاسمی فلاورجانی، مديرعامل شرکت فنی مهندسی آرين مدرن جهان‌آرا طی یادداشتی نوشت:

7:29 /شنبه/8 اردیبهشت 1403

حسين کهزاد، مديرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

4:48 /شنبه/25 آذر 1402

فرشید سلطان‌زاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

6:27 /شنبه/29 مهر 1402

هم‌زمان با رشد تولید فولاد صورت پذیرفت؛

13:18 /دوشنبه/4 تیر 1403

همگام با اجرای دو طرح توسعه‌ای محقق شد؛

7:38 /شنبه/9 تیر 1403

با هدف رشد تولید و ایجاد اشتغال‌ پایدار،

12:41 /چهارشنبه/6 تیر 1403

پس از ثبت موفقیت‌ها و رکوردهای پیاپی صبانور در سال 1402،

15:35 /سه شنبه/29 خرداد 1403

اینفوگرافیک عملکرد سه ماهه «کگل»؛

8:13 /شنبه/30 تیر 1403

اینفوگرافیک شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور؛

8:01 /شنبه/30 تیر 1403

اینفوگرافیک عملکرد دو ماهه سنگان؛

5:55 /شنبه/26 خرداد 1403

اینفوگرافیک عملکرد دو ماهه چادرملو؛

5:35 /شنبه/26 خرداد 1403

عملکرد دو ماهه 1403 «فخوز»؛

6:05 /شنبه/19 خرداد 1403

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/05/3

154179

فلزات آنلاین

1403/05/3

542326

فلزات آنلاین

1403/05/3

727147

فلزات آنلاین

1403/05/3

2423171

فلزات آنلاین

1403/05/3

25402

فلزات آنلاین

1403/05/3

12530

فلزات آنلاین

1403/05/3

41249

فلزات آنلاین

1403/05/3

49860

فلزات آنلاین

1403/05/3

44700

فلزات آنلاین

1403/05/3

41997

فلزات آنلاین

1403/05/3

26112

فلزات آنلاین

1403/05/3

28556

فلزات آنلاین

1403/05/3

26222

فلزات آنلاین

1403/05/3

36465

فلزات آنلاین

1403/05/3

33473

فلزات آنلاین

1403/05/3

44769

فلزات آنلاین

1403/05/3

25616

فلزات آنلاین

1403/05/3

40067

فلزات آنلاین

1403/05/3

43468

فلزات آنلاین

1403/05/3

3363000