سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۲۲:۴۵ /شنبه/۱۷ خرداد ۱۴۰۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۱ /سه شنبه/۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران تاکید کرد:

ضرورت تحول و نهادینه‌سازی نوآوری در صنعت فولاد آلیاژی

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به ضرورت تحول در صنایع فولادی کشور، گفت: باید از نگاه سنتی فاصله بگیریم و نوآوری را به فرهنگ حاکم در تصمیم‌سازی‌ها، فرایندها و رفتارهای سازمانی تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به ضرورت تحول در صنایع فولادی کشور، گفت: باید از نگاه سنتی فاصله بگیریم و نوآوری را به فرهنگ حاکم در تصمیم‌سازی‌ها، فرایندها و رفتارهای سازمانی تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، محسن مصطفی‌پور در بازدید از مرکز نوآوری فولاد آلیاژی ایران (فولاژینو) با بیان اینکه این مرکز می‌تواند محرکی برای شکستن رکود ساختاری در بخش‌های صنعت فولاد آلیاژی باشد، گفت: تغییر زمانی اتفاق می‌افتد که آن را یک نیاز بدانیم نه یک گزینه اختیاری؛ باید راهکار بیابیم نه بهانه.

وی حضور خود در مرکز نوآوری فولاد آلیاژی ایران را آغاز یک مسیر تازه برای حرکت به‌ سمت تحول دانست و افزود: اگر این مرکز بتواند حتی یک پروژه مبتنی بر دانش روز را با موفقیت در شرکت پیاده کند، مسیر جدیدی برای آینده فولاد آلیاژی ایران باز خواهد شد.

تبدیل فولاژینو به مرجع علمی صنایع فولادی

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه علمی و فناورانه این صنعت، اظهار داشت: هدف ما این است که فولاژینو به یک مرجع علمی و لجستیک فکری برای کل صنعت فولاد آلیاژی و صنایع پیشرفته کشور تبدیل شود. یزد به‌ عنوان یکی از استان‌های صنعتی کشور، ظرفیت منحصربه‌فردی در حوزه فولاد دارد و باید با تکیه بر نوآوری، این برند را به سطح اول کشور رساند.

فولاژینو، زیرساختی برای آینده صنعت

مصطفی‌پور پایش شاخص‌های نوآوری طی پنج سال گذشته را اقدامی حیاتی دانست و تصریح کرد: این پایش می‌تواند تصویر دقیقی از میزان فاصله ما با استانداردهای نوآوری ارائه دهد و بر اساس آن، مسیر پروژه‌ها و نیازهای واقعی شناسایی شود.

به گفته وی، فولاژینو باید به گونه‌ای توسعه یابد که در آینده به یک پارک فناوری مستقل تبدیل شود. ظرفیت برند آن بالاست و باید با خروجی‌های نوآورانه، جایگاه خود را تثبیت کند.

مسئولیت اجتماعی، شاخص ممتاز برندهای توسعه‌یافته

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، مسئولیت اجتماعی را یکی از عالی‌ترین شاخص‌های شناسایی برندهای برتر در جهان دانست و مطرح کرد: امروزه کیفیت به‌ تنهایی معیار ارزیابی برندها نیست. شرکت‌های توسعه‌یافته با ایجاد مراکز نوآوری، در بهبود محیط زیست، تسهیل زندگی شهروندان و ارتقای سطح اجتماعی جوامع نقش‌آفرین هستند. بر همین اساس، اگر در کشور نیز از مسئولیت اجتماعی سخن به میان می‌آید، باید جهت‌گیری اقدامات به‌ سوی تحقق واقعی آن باشد.

مصطفی‌پور در پایان با بیان اینکه حرکت‌های علمی و هدفمند در فولاژینو با حمایت کامل شرکت مواجه خواهند شد، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که بر مبنای منطق و با خروجی مشخص باشد، بدون تردید حمایت خواهد شد. نوآوری باید در ساختار فولاد آلیاژی نهادینه شود و الگویی برای سایر صنایع کشور باشد.

هم‌افزایی صنعت و اکوسیستم نوآوری کلید پیشرفت

در این نشست مجید شخصی‌نیایی، رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز بر اهمیت همکاری بین صنعت و اکوسیستم نوآوری تاکید کرد و یادآور شد: پارک علم و فناوری یزد با بیش از ۶۲۰ واحد فناور و دانش‌بنیان، بستر مناسبی برای توسعه فناوری‌های پیشرفته و ارتقای اقتصادی را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: هم‌افزایی میان شرکت‌های بزرگ صنعتی مانند فولاد آلیاژی ایران و پارک علم و فناوری، کلید پیشرفت فناوری و افزایش سهم تولید دانش‌بنیان در اقتصاد استان است.

گفتنی است در این نشست، امین درخشان، مدیر مرکز نوآوری فولاد آلیاژی ایران نیز گزارشی به اختصار از عملکرد این مرکز و شرحی از آیین‌نامه و برنامه عملیاتی آن ارائه داد.

انتهای پیام//

مدیرعامل جدید «فولاژ» معرفی شد؛

۱۲:۳۴ /یکشنبه/۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴

با تصویب هیئت مدیره و تنفیذ سهام‌داران،

۱۳:۱۱ /یکشنبه/۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد:

۱۳:۱۸ /شنبه/۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران عنوان کرد:

۶:۱۴ /یکشنبه/۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

موسسه «Fastmarkets» بررسی کرد؛

۱۲:۳۰ /سه شنبه/۲ اردیبهشت ۱۴۰۴

فروردین ماه طلایی «فولاژ»؛

۹:۵۷ /سه شنبه/۲ اردیبهشت ۱۴۰۴

محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۴۸ /شنبه/۲۰ بهمن ۱۴۰۳

محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۶:۲۸ /دوشنبه/۲۴ دی ۱۴۰۳

محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۵:۱۳ /شنبه/۲۳ دی ۱۴۰۲

محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۸:۵۰ /شنبه/۱۰ تیر ۱۴۰۲

علیرضا چایچی، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۱۸:۱۶ /شنبه/۳۰ بهمن ۱۴۰۰

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۲:۴۶ /شنبه/۹ اسفند ۱۳۹۹

50 سال از ورود صنعت فولاد به کشور ما می‌گذرد

۱۱:۱۵ /پنجشنبه/۳ بهمن ۱۳۹۸

از مهم‌ترین دلایل کاهش مصرف فولادهای آلیاژی

۶:۲۳ /شنبه/۱۸ اسفند ۱۳۹۷

روند رو به رشد بازار ورق‌های فولادی الکتریکی در جهان

۸:۴۶ /شنبه/۲۶ آذر ۱۴۰۱

نگاهی به شرکت فولاد آلیاژی ایران؛

۶:۱۱ /شنبه/۳۰ دی ۱۴۰۲

حفاظت از محیط زیست در بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد آلیاژی خاورمیانه؛

۷:۵۹ /دوشنبه/۲۲ آبان ۱۴۰۲
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1404/03/17

226083

فلزات آنلاین

1404/03/17

858230

فلزات آنلاین

1404/03/17

1390370

فلزات آنلاین

1404/03/17

1344994

فلزات آنلاین

1404/03/17

29969

فلزات آنلاین

1404/03/17

16133

فلزات آنلاین

1404/03/17

43843

فلزات آنلاین

1404/03/17

65608

فلزات آنلاین

1404/03/17

47680

فلزات آنلاین

1404/03/17

42704

فلزات آنلاین

1404/03/17

41045

فلزات آنلاین

1404/03/17

37485

فلزات آنلاین

1404/03/17

36632

فلزات آنلاین

1404/03/17

42977

فلزات آنلاین

1404/03/17

39483

فلزات آنلاین

1404/03/17

58799

فلزات آنلاین

1404/03/17

34844

فلزات آنلاین

1404/03/17

42196

فلزات آنلاین

1404/03/17

57342

فلزات آنلاین

1404/03/13

6605300