روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، با برگزاری جلسه مشترک در سالن جلسات شرکت فولاد هرمزگان، دو پروژه مهم استقرار اتاق کنترل و ارتقای سیستم بهایابی و بودجه شرکت با حضور علیرضا رحیم و جمعی از معاونان و مدیران ذینفع در پروژه و نیز شرکت پیمانکار آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزاتآنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در این جلسه با توجه به توضیحات شرکت پیمانکار برای اجرای پروژه و مراحل اجرایی آن، مقرر شد در خصوص ارتقای سیستم بهایابی، به نوعی مبنایی برای این سیستم ایجاد شود تا به شکلی اساس تمام تصمیمگیریهای سازمان در خصوص برنامهریزی تولید باشد.
علاوهبراین، قرار است بخشی از این سیستم برای ورودیهای برنامهریزی و بخش دیگر نیز برای بودجه واحدهایی مانند خرید، عملیاتی و… مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین برای فاز بعدی برنامهریزی شده، کنترلها در محدودههای زمانی مشخص شده است که این مرحله، براساس دادههای ورودی به سیستم مورد اشاره انجام میشود و پس از آن، براساس کنترلهای صورت گرفته، اقدامات بهبود در راستای رفع ایرادات تعریف شده و مسائل سازمانی حل میشوند.
لازم به ذکر است که با استقرار این سیستم در شرکت فولاد هرمزگان، نظم و انظباط مالی سازمانی بهبود خواهد یافت.
انتهای پیام//