سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۰:۳۵ /سه شنبه/۵ تیر ۱۴۰۳

افتتاح ایستگاه گاز واحد قائم شرکت ذوب آهن اصفهان

روز دوشنبه 28 اسفند ماه 1402، آیین افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز پروژه آهن اسفنجی (واحد قائم) شرکت ذوب آهن اصفهان به ظرفیت 50 هزار مترمکعب بر ساعت با فشار خروجی 90 پوند با حضور مهدی کوهی، مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت ذوب آهن اصفهان در این مجتمع عظیم صنعتی برگزار شد.

15:42 /دوشنبه/28 اسفند 1402
فولادسازی شادگان

روز چهارشنبه 23 خرداد ماه 1402، نخستین قوس الکتریکی کوره پاتیلی کارخانه فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان با موفقیت انجام شد.

4 تیر 1403
افتتاح پروژه‌های منطقه گل‌گهر با حضور وزیر صمت و استاندار کرمان

در جریان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کرمان، پروژه‌های شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر شامل نوسازی و تجهیز ماشین‌آلات معدنی و واحد سوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی به بهره‌برداری رسید.

4 تیر 1403
روزهای پایانی پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان

پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان با احتساب فازهای مهندسی، تامین و اجرا بیش از ۹۲ درصد و سرمایه‌گذاری سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پیشرفت داشته است.

4 تیر 1403
تولید و ذخیره‌سازی گاز طبیعی مایع

پروژه‌ تولید و ذخیره‌سازی گاز طبیعی مایع (LNG) بعد از سال‌ها بررسی در کشور و پیگیری‌های نیمه‌کاره توسط شرکت آهن و فولاد ارفع در دست احداث قرار گرفت.

2 تیر 1403
کمک‌رسانی هلدینگ «ومعادن» به مردم محروم سیستان و بلوچستان در قالب مسئولیت اجتماعی

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در مناطق کمتر توسعه‌یافته، از اوایل فرودین ماه 1403، اقدام به توزیع ۵۲۰ مخزن آب آشامیدنی برای خانوارها و مدارس در منطقه سیل‌زده قصر قند در استان سیستان‌وبلوچستان کرده است.

30 خرداد 1403
افزایش 100 درصدی اکتشاف سنگ‌آهن در مجتمع سنگ آهن سنگان

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان گفت‌: میزان عملیات حفاری اکتشافی فرآورده‌های معدنی در این مجتمع در سال ۱۴۰۲ با ۱۰۰ درصد افزایش در مقایسه با سال قبل آن از آن، به ۱۴ هزار و ۳۴۵ متر رسید.

16 اردیبهشت 1403

سایر ویدیوها