وی در این خصوص بیان کرد: سالانه حدود ۸۰ آنالیز خرابی توسط کارشناسان حوزه نت شرکت انجام میشود که تاثیر بسزایی در کاهش توقفات خطوط تولید، حوادث انسانی، هزینههای تعمیرات و افزایش آمادهبهکاری تجهیزات داشته است.
مدیر دفتر فنی نگهداری و تعمیرات شرکت فولاد مبارکه در ادامه به بررسی انواع علل بروز خرابیهای تجهیزات در هفت ماهه امسال پرداخت و یادآور شد: در جلسات تحلیل خرابی، حضور فعال و مشارکت حداکثری کارکنان تولید، تعمیرات و دفتر فنی تعمیرات لازم است.
در ادامه این سمینار، امین ابوعطا، رئیس برنامهریزی و تعالی نت شرکت فولاد مبارکه نیز نحوه استفاده از سیستم مدیریت تحلیلهای خرابی در بستر (EIS) و گزارشی از بهبودهای انجام شده در این سیستم جهت افزایش اثربخشی آنالیزهای خرابی ارائه کرد.
پس از سخنان وی، علیاکبر برزگر، از اساتید مطرح کشور در این حوزه به معرفی انواع روشهای تحلیل خرابی تجهیزات پرداخت و در زمینه افزایش کیفیت تحلیلهای خرابی نکاتی کاربردی را مطرح کرد.
در بخش پایانی این کارگاه آموزشی، کارشناسان تحلیلهای خرابی منتخب از نواحی تولیدی و پشتیبانی را با هدف توسعه فرهنگ بهبود مستمر و ارائه بهترین تجربیات در زمینه تحلیل خرابیهای تجهیزات خطوط تولید ارائه کردند.
گفتنی است تجلیل از ارائهدهندگان تحلیلهای خرابی برتر، یکی دیگر از رویدادهای برگزار شده در این سمینار آموزشی بود.
انتهای پیام//