مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه نمایشگاه «ANKIROS 2024» ترکیه گفت: استراتژیهای شرکت فولاد هرمزگان بر مبنای تامین حداکثری نیاز داخلی و حفظ و توسعه بازارهای صادراتی دنبال میشوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلراتآنلاین»، مهدی شکری زاده در جریان نمایشگاه «ANKIROS 2024» استانبول ترکیه گفت: نمایشگاههای بینالمللی فرصت مناسبی را ایجاد میکنند تا ضمن شناسایی بازارهای هدف و ارتباط با مشتریان بالقوه، بتوان از فرصتهای در دسترس برای توسعه بازارهای صادراتی به بهترین شکل استفاده کرد.
وی تصریح کرد: شرکت فولاد هرمزگان در پنج ماهه نخست سال جاری توانست حدود ۵۰ درصد از محصولات خود را به بازارهای جهانی در اقصی نقاط جهان صادر کند.
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: این شرکت همواره سعی دارد تا ضمن تامین حداکثری نیاز داخل، بازارهای صادراتی خود را به بهترین شکل توسعه ببخشد.
انتهای پیام//