سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۰:۲۹ /جمعه/۵ بهمن ۱۴۰۳
زمان انتشار: ۷:۱۴ /شنبه/۱۳ مرداد ۱۳۹۷

فرزاد موسوی، مدیر روابط عمومی فولاد آذربایجان

تعامل پایدار درون و بیرون یک بنگاه اقتصادی از عملکرد صحیح روابط عمومی نشات می‌گیرد

نقش روابط عمومی هنوز در کشور ما آن‌چنان که باید مورد توجه قرار ندارد بر همین اساس نیز در مواردی مشاهده میشود، عدم شناخت جایگاه ویژه این بخش، مشکلات متفاوتی را برای مجموعه فراهم می‌آورد و ارتباط میان یک بنگاه اقتصادی را با بیرون مشکل‌ساز می‌کند متاسفانه در مواردی مشاهده می‌شود، نقش روابط عمومی نه‌تنها برای مدیران بلکه برای فعالان این بخش نیز به‌درستی تبیین نشده است پایگاه خبری، تحلیلی «فلزات‌آنلاین» به‌منظور شناخت جایگاه این حوزه با مدیر روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان به گفت‌وگو نشسته است فرزاد موسوی در طول این گفت‌وگو از ضعف توجه به روابط عمومی و تبعات آن می‌گوید متن کامل گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

نقش روابط عمومی هنوز در کشور ما آن‌چنان که باید مورد توجه قرار ندارد بر همین اساس نیز در مواردی مشاهده میشود، عدم شناخت جایگاه ویژه این بخش، مشکلات متفاوتی را برای مجموعه فراهم می‌آورد و ارتباط میان یک بنگاه اقتصادی را با بیرون مشکل‌ساز می‌کند متاسفانه در مواردی مشاهده می‌شود، نقش روابط عمومی نه‌تنها برای مدیران بلکه برای فعالان این بخش نیز به‌درستی تبیین نشده است پایگاه خبری، تحلیلی «فلزات‌آنلاین» به‌منظور شناخت جایگاه این حوزه با مدیر روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان به گفت‌وگو نشسته است فرزاد موسوی در طول این گفت‌وگو از ضعف توجه به روابط عمومی و تبعات آن می‌گوید متن کامل گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

جایگاه روابط عمومی را در حوزه فعالیت صنایع معدنی و فلزی، چطور ارزیابی می‌کنید؟

روابط عمومی موتور محرکه هر فعالیت اقتصادی به‌شمار می‌رود به عبارتی دیگر روابط عمومی خلا موجود میان بنگاه اقتصادی و مخاطبان آن مجموعه را پر می‌کند و با افزایش سطح آگاهی آنان از بنگاه اقتصادی، موجبات رونق اقتصادی آن مجموعه را فراهم می‌آورد در واقع روابط عمومی را باید پل ارتباطی میان بنگاه اقتصادی و مخاطبان بالفعل و بالقوه یک مجموعه دانست.

چه چالش‌هایی در مسیر حسن اجرای وظایف مسئولان روابط عمومی در کشور ما وجود دارد؟ این ضعف و کاستی‌ها چه‌طور مرتفع می‌شوند؟

همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد، چالش اصلی برای فعالیت در بخش روابط عمومی، دیدگاه‌های متفاوت مدیران ارشد سازمان‌ها نسبت به روابط عمومی است کما این‌که برخی از مدیران کمتر به این مهم توجه دارند علاوه بر این گاهی مشاهده می‌شود، فعالان حوزه روابط عمومی که باید با طی کردن دوره‌های آموزشی لازم و مرتبط، اشراف کاملی به وظایف خطیر و سازنده این حوزه داشته باشند و نقش و جایگاه این امور مهم را در ذهن مدیر مجموعه به روشنی ترسیم کنند تا بتوانند به‌عنوان بازوی توانمند مدیریت بنگاه اقتصادی ایفای نقش نمایند، در اجرای این وظیفه کوتاهی می‌کنند.

روابط عمومی در یک سازمان، چه وظایفی بر عهده دارد؟

فعالیت در حوزه روابط عمومی چیزی فراتر از صرفا تنظیم و فرستادن مقالات به رسانه‌های عمومی یا پست کردن اعلان‌های مطبوعاتی است چتر گسترده این بخش چندین فعالیت مرتبط را در بر می‌گیرد که هدف همگی آن‌ها، انتقال پیام‌هایی خاص به مخاطبان با هدفی مشخص است بدون شک استراژی اتخاذ شده توسط روابط عمومی که مجموعه می‌تواند پشتیبان استراتژی جمعی بنگاه به‌ویژه در حوزه بازاریابی باشد.

 

­نایب رئیس انجمن تولید‌کنندگان سازه‌های فولادی:

۱۰:۱۸ /شنبه/۷ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مهندسی آرمان صنعت آسیا عنوان کرد:

۸:۰۱ /دوشنبه/۲۶ شهریور ۱۴۰۳

در دو ماهه نخست سال 1403،

۹:۳۹ /چهارشنبه/۱۳ تیر ۱۴۰۳

علیرضا ارغائی، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۳۲ /یکشنبه/۱ مهر ۱۴۰۳

صنعت فولاد در مسیر کربن‌زدایی به پیش می‌رود؛

۷:۰۴ /شنبه/۲۸ آبان ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت فنی مهندسی آرین مدرن جهان آرا:

۱۲:۵۳ /شنبه/۷ آبان ۱۴۰۱

محمد نعیمی، مدیرعامل شرکت آریا فولاد تاکستان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۷:۳۱ /شنبه/۳۰ تیر ۱۴۰۳

بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۷:۱۰ /یکشنبه/۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرشید سلطانزاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۷:۱۵ /شنبه/۱۴ آبان ۱۴۰۱

بهرام سبحانی کارشناس صنعت فولاد در یادداشتی در «فلزات آنلاین» نوشت:

۱۲:۲۳ /شنبه/۷ آبان ۱۴۰۱

مرتضی یزدخواستی، کارشناس صنعت فولاد در یادداشتی در «فلزات آنلاین» نوشت:

۷:۲۷ /شنبه/۲۶ شهریور ۱۴۰۱

تداوم روند اصلاح قیمت ورق فولادی در جهان

۱۴:۰۷ /شنبه/۱۲ آذر ۱۴۰۱

کربن‌زدایی، محور برنامه‌های توسعه‌ای صنعت فولاد

۱۳:۵۱ /شنبه/۱۲ آذر ۱۴۰۱

عملکرد ۱۰ مجموعه فولادسازی کشور در حوزه صادرات؛

۵:۵۰ /شنبه/۵ بهمن ۱۳۹۸

گزارشی از دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛

۱۱:۲۳ /شنبه/۲۸ دی ۱۳۹۸

دانستنی‌هایی درباره دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛

۶:۱۶ /پنجشنبه/۳۰ آذر ۱۳۹۶
به زودی ویدیوهای مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

نقش حمایتی دولت‌ها در ارتقای رقابت‌پذیری و تاب‌آوری صنعت فولاد؛

۵:۲۷ /شنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۲

بررسی عوامل موثر بر رشد درآمدهای شرکت آهن  و فولاد ارفع در سال 1400

۵:۲۵ /پنجشنبه/۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/11/4

247286

فلزات آنلاین

1403/11/4

673106

فلزات آنلاین

1403/11/4

1093960

فلزات آنلاین

1403/11/4

3548585

فلزات آنلاین

1403/11/4

25639

فلزات آنلاین

1403/11/4

14081

فلزات آنلاین

1403/11/4

41297

فلزات آنلاین

1403/11/4

48908

فلزات آنلاین

1403/11/4

44202

فلزات آنلاین

1403/11/4

42772

فلزات آنلاین

1403/11/4

32265

فلزات آنلاین

1403/11/4

30682

فلزات آنلاین

1403/11/4

29739

فلزات آنلاین

1403/11/4

39061

فلزات آنلاین

1403/11/4

37526

فلزات آنلاین

1403/11/4

61433

فلزات آنلاین

1403/11/4

28750

فلزات آنلاین

1403/11/4

43509

فلزات آنلاین

1403/11/4

48664

فلزات آنلاین

1403/11/4

5482400