سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۵:۵۴ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳
زمان انتشار: ۶:۲۲ /چهارشنبه/۱۰ آبان ۱۴۰۲

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد:

تولید محصولات جدید، فرصتی برای ارتقای کیفیت خودروسازان داخلی

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در بازدید از خطوط تولید خودروسازی سایپا، گفت: راهبرد تولید محصولات جدید در فولاد مبارکه فرصتی برای ارتقای کیفیت خودروسازان است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در ادامه سلسله‌ نشست‌های مشترک معاونت فروش شرکت فولاد مبارکه با مشتریان استراتژیک این شرکت، رضا حیدری روز دوشنبه هشتم آبان‌ ماه ۱۴۰۲ از خطوط تولید شرکت سایپا بازدید و در جلسه مشترک با معاونان برنامه‌ریزی و بازرگانی این شرکت، بیان کرد: رویکرد تولید محصولات جدید در شرکت فولاد مبارکه، فرصت مغتنمی برای ارتقای کیفیت محصولات خودروسازان داخلی است.

وی افزود: خودروسازان داخلی کشور می‌توانند با استفاده از این ظرفیت جدید ایجاد شده در فولاد مبارکه، نیازهای به‌روز خود در تماس با کارشناسان حوزه معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه را ارائه و اطلاع‌رسانی کنند.

تامین نیازهای خودروسازان داخلی بر اساس استانداردهای جهانی

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه در صنعت خودروسازی، طیف گسترده‌ای از ورق‌های فولادی با ابعاد، گرید، کیفیت سطح و رواداری متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد، عنوان کرد: شرکت فولاد مبارکه با بهره‌گیری از توان و قابلیت ایجاد شده در گروه خود توانسته است مطابق استانداردهای معتبر جهانی نظیر استاندارد اتحادیه اروپا (EN)، پژو سیتروئن فرانسه (PSA(JIS)  ژاپن و بر اساس درخواست، بخش اعظمی از نیاز خودروسازان داخلی به این محصولات را تولید و تامین کتد.

حیدری در ادامه از تولید و تحویل بیش از یک میلیون تن از انواع محصولات گرم، سرد و گالوانیزه موردنیاز صنعت خودروسازی کشور توسط فولاد مبارکه در سال گذشته خبر داد و گفت: نیمی از محصولات عرضه شده محصولات ویژه و خاص فولادی و بیش از ۷۰ هزار تن از محصولات ویژه، از انواع ورق‌های مخصوص سطوح نمایان خودرو (MB) بوده است که فولادسازان معدودی در دنیا قابلیت تولید آن را دارا هستند.

وی در همین زمینه تصریح کرد: تحویل این میزان ورق فولادی، نقش حیاتی در تولید بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در سال گذشته داشته و صنعت خودروسازی توانسته است ضمن فعال‌کردن ظرفیت‌های خالی، توسعه‌های کمی و کیفی خود را نیز استمرار بخشد.

بنا بر اظهارات معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از سوی دیگر گروه فولاد مبارکه با توجه‌ به سند چشم‌انداز توسعه صنعت خودروی کشور و هدف‌گذاری تولید بیش از سه میلیون خودرو، باهدف تامین حداکثری ورق فولادی موردنیاز و قطع وابستگی صنعت خودرو به واردات، برنامه‌ریزی منسجمی را در دستور کار قرار داده است و به‌ منظور پاسخگویی حداکثری به نیاز فعلی و آتی خودروسازان، اقدامات خود را بر افزایش بومی‌سازی فولادهای پراستحکام پیشرفته و تولید انواع فولادهای پراستحکام دوفازی، فریتی، بینیتی و پخت سخت شونده معطوف کرده است و در طرح‌های توسعه‌ای خود این هدف را با جدیت دنبال می‌کند.

حیدری ادامه داد: در این راستا از طریق تعاملات موثر و مستمر با خودروسازان داخلی و بهره‌گیری از چارچوب‌های فنی و استاندارد و الگوبرداری از خودروسازان معتبر جهانی، نقشه راهی برای تامین نیازهای بالفعل و بالقوه صنعت خودروسازی کشور ترسیم و اجرایی شده است که به یاری خدا در آینده نزدیک، گروه فولاد مبارکه در جایگاه یک صنعت مادر تغذیه‌کننده اصلی ورق‌های فولادی نسل جدید خودروسازان خواهد بود.

در ادامه این جلسه، مسعود پروین، معاون برنامه‌ریزی جامع گروه سایپا نیز ضمن قدردانی از همکاری‌های همه‌جانبه شرکت فولاد مبارکه با گروه خودروسازی سایپا، محصولات فولاد مبارکه را محصولاتی کیفی و قابل‌ اتکا دانست و در بیاناتی بر اهمیت و لزوم تداوم ارتباطات بین دو شرکت فولاد مبارکه و سایپا تاکید کرد.

تدین، معاون بازرگانی گروه سایپا نیز پیش‌قدم شدن شرکت فولاد مبارکه در ارتباط با مشتریان خود را اقدامی ارزشمند دانست و با اشاره به محدودیت‌های مالی و ارزی، خواستار ارتقای تبادلات دو شرکت شد.

وی، افزایش سطح تولید داخل خودروهای داخلی گروه خودروسازی سایپا را مرهون تنوع و ارتقای کیفیت محصولات فولاد مبارکه دانست.

گفتنی است در این بازدید که معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه را مدیران فروش داخلی، برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات و پشتیبانی فروش شرکت فولاد مبارکه همراهی کردند، فرصت‌های موجود برای توسعه کمی و کیفی محصولات قابل‌ ارائه به خودروسازی سایپا مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جهت پیگیری توافقات این نشست به‌زودی در فولاد مبارکه جلسات مشابهی برگزار شود.

انتهای پیام//

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

۶:۰۲ /یکشنبه/۲۲ مهر ۱۴۰۳

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

۱۰:۳۵ /یکشنبه/۱۸ شهریور ۱۴۰۳

مدیر فروش شرکت مجتمع فولاد پارس:

۸:۰۱ /دوشنبه/۲۲ مرداد ۱۴۰۳

مدیر محصولات پوشش‌دار و نهایی نورد سرد شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

۸:۲۳ /یکشنبه/۲۰ خرداد ۱۴۰۳

عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس:

۵:۳۹ /یکشنبه/۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

امید ایزدپناه، عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هفت الماس در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۰۲ /شنبه/۱۷ شهریور ۱۴۰۳

حمید شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۴:۳۸ /شنبه/۱۸ آذر ۱۴۰۲

غلامرضا خلیقی، مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»

۱۰:۵۰ /چهارشنبه/۲۱ خرداد ۱۳۹۹

ابوذر ندیمی، مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین» مطرح کرد:

۱۷:۳۴ /شنبه/۹ آذر ۱۳۹۸

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»

۱۷:۲۶ /دوشنبه/۲۹ مهر ۱۳۹۸
به زودی یادداشت‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی گزارش‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی ویدیوهای مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی اینفوگرافیک‌های مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/09/1

206000

فلزات آنلاین

1403/09/1

573182

فلزات آنلاین

1403/09/1

769238

فلزات آنلاین

1403/09/1

2715234

فلزات آنلاین

1403/09/1

24005

فلزات آنلاین

1403/09/1

12905

فلزات آنلاین

1403/09/1

40091

فلزات آنلاین

1403/09/1

49911

فلزات آنلاین

1403/09/1

42663

فلزات آنلاین

1403/09/1

41480

فلزات آنلاین

1403/09/1

27568

فلزات آنلاین

1403/09/1

29449

فلزات آنلاین

1403/09/1

28043

فلزات آنلاین

1403/09/1

37245

فلزات آنلاین

1403/09/1

34808

فلزات آنلاین

1403/09/1

50294

فلزات آنلاین

1403/09/1

27264

فلزات آنلاین

1403/09/1

39497

فلزات آنلاین

1403/09/1

43987

فلزات آنلاین

1403/09/1

4495000