سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۶:۲۸ /سه شنبه/۲۶ تیر ۱۴۰۳
زمان انتشار: 5:49 /شنبه/8 بهمن 1401

در پایان 10 ماه 1401؛

درآمد «فخوز» ۶ درصد افزایش یافت

جمع درآمد فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۱۰ ماه امسال، به ۴۰۴ هزار و ۱۹۱ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۶ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۸۱ هزار و ۱۵۶ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت فولاد خوزستان توانسته است عملکرد خیره‌کننده‌ای را در زمینه صادرات محصولات خود به ویژه بیلت و بلوم در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱ بر جای گذارد و همواره به عنوان یکی از برترین صادرکنندگان محصولات فولادی کشور مطرح بوده است.

«فخوز» افزایش ۵ درصدی تولید بیلت و بلوم

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت فولاد خوزستان توانسته است در ۱۰ ماه سال جاری، یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۶۷۱ تن بیلت و بلوم تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۴۷ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، موفق به تولید یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۵۹ تن بیلت و بلوم شده بود.

فخوز در ۱۰ ماه امسال، یک میلیون و ۸۱ هزار و ۳۷۴ تن اسلب تولید کرده است. این شرکت طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۶۶۹ تن اسلب تولید کرده بود.

در شرکت فولاد خوزستان طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، چهار میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۷۸ تن گندله تولید شده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، چهار میلیون و ۷۰۳ هزار و ۲۱۷ تن گندله تولید کرده بود.

فخوز طی ۱۰ ماه امسال، توانست دو میلیون و ۹۸۹ هزار و ۳۲۷ تن آهن اسفنجی تولید کند که این میزان با افزایش ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، دو میلیون و ۸۴۱ هزار و ۹۷۷ تن آهن اسفنجی تولید کرده بود.

جمع تولید محصولات شرکت فولاد خوزستان در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به ۱۰ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۱۰۶ تن رسید که این میزان حاکی از رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود ۱۰ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۲۲۲ تن محصول تولید کند.

فروش «فخوز» ۱۳ درصد رشد پیدا کرد

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت فولاد خوزستان توانست در ۱۰ ماه امسال، یک میلیون و ۶۶ هزار و ۶۰۲ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۷۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۶۰۲ هزار و ۷۰۱ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی بفروشد.

فخوز در ۱۰ ماه سال جاری، ۶۹۵ هزار و ۵۹۴ تن اسلب را در بازارهای داخلی فروخت که این میزان، حاکی از رشد ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۴۸۵ هزار و ۴۱ تن اسلب را در بازارهای داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در ۱۰ ماه سال جاری، توانست ۴۷ هزار و ۶۹۹ تن آهن اسفنجی را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۴۲ هزار و ۸۳۶ تن آهن اسفنجی فروخته بود.

میزان فروش داخلی گندله در «فخوز» طی ۱۰ ماه امسال، به ۲۹۶ هزار و ۵۳۶ تن رسید که این میزان حاکی از رشد ۹۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت، ۱۵۳ هزار و ۱۸۹ تن گندله در ۱۰ ماه سال پیش در بازارهای داخلی فروخته بود.

جمع فروش داخلی محصولات فخوز طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به دو میلیون و ۱۰۶ هزار و ۴۳۱ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۶۴ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۶۷ تن محصول در بازارهای داخلی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان در ۱۰ ماه امسال، موفق به فروش ۶۷۲ هزار و ۱۷۰ تن بیلت و بلوم در بازارهای صادراتی شد که این میزان با رشد یک درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. فخوز در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۶۶۶ هزار و ۶۹۰ تن بیلت و بلوم را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

فخوز در ۱۰ ماه سال جاری، ۴۰۰ هزار و ۴۴۲ تن اسلب را روانه بازارهای صادراتی کرد .این شرکت در ۱۰ ماه پارسال، ۸۴۳ هزار و ۸۲۴ تن اسلب را روانه بازارهای صادراتی کرده بود.

جمع فروش صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۹۷ هزار و ۵۸۹ تن محصول رسید. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود یک میلیون و ۵۵۱ هزار و ۱۹۵ تن محصول را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

فولاد خوزستان توانست طی ۱۰ ماه امسال، یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۷۲ تن بلوم و بیلت در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان، نشان از رشد ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۹۱ تن بلوم و بیلت بفروشد.

«فخوز» موفق شده است در ۱۰ ماه سال جاری، یک میلیون و ۹۶ هزار و ۳۶ تن اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود یک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۸۶۵ تن اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد.

جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات فخوز در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به سه میلیون و ۲۰۴ هزار و ۲۰ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۱۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود دو میلیون و ۸۳۴ هزار و ۹۶۲ تن محصول بفروشد.

رشد ۴۳ درصدی درآمد حاصل از فروش بیلت و بلوم «فخوز»

همان ‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت فولاد خوزستان توانست در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱ از محل فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۱۴۸ هزار و ۵۰۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۹۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود با فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۷۶ هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

فخوز در ۱۰ ماه نخست سال جاری، ۹۵ هزار و ۲۴۰ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال از فروش اسلب در بازار داخلی درآمد داشت که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۴ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۷۶ هزار و ۵۱۱ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال اسلب در بازار داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در ۱۰ ماه امسال از فروش گندله در بازارهای داخلی، ۹ هزار و ۲۶۷ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که این میزان، حاکی از رشد ۷۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، پنج هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی گندله داشت.

«فخوز» با فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی طی ۱۰ ماه سال جاری، چهار هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال درآمد کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، توانسته بود سه هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی داشته باشد.

جمع درآمد شرکت فولاد خوزستان از فروش داخلی محصولات طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۱، به ۲۵۷ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۵۸ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۱۶۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی محصولات خود داشته باشد.

شرکت فولاد خوزستان طی ۱۰ ماه امسال، موفق به کسب درآمد ۸۷ هزار و ۱۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال از محل صادرات بیلت و بلوم شد. این شرکت طی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، درآمد ۸۷ هزار و ۹۵۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی از صادرات بیلت و بلوم داشته است.

فخوز در ۱۰ ماه سال جاری، موفق شد ۵۷ هزار و ۹۸۵ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازارهای صادراتی داشته باشد. این شرکت طی ۱۰ ماه سال قبل، توانسته بود ۱۲۷ هزار و ۵۶۶ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال اسلب در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان توانست در ۱۰ ماه سال جاری، ۱۴۶ هزار و ۹۸۴ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود داشته باشد. این شرکت در ۱۰ ماه پارسال، ۲۱۸ هزار و ۸۱۱ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود کسب کرده بود.

درآمد حاصل از فروش بیلت و بلوم شرکت فولاد خوزستان در بازارهای داخلی و صادراتی طی ۱۰ ماه سال جاری، به ۲۳۵ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۳ درصد افزایش یافته است. این شرکت توانسته بود در ۱۰ ماه سال قبل، ۱۶۴ هزار و ۸۰۴ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال درآمد از  فروش بیلت و بلوم داشته باشد.

فخوز در ۱۰ ماه سال جاری، توانست ۱۵۳ هزار و ۲۲۶ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند. فولاد خوزستان در ۱۰ ماه سال گذشته، ۲۰۴ هزار و ۷۸ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی داشت.

جمع درآمد فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۱۰ ماه امسال، به ۴۰۴ هزار و ۱۹۱ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۶ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۳۸۱ هزار و ۱۵۶ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

انتهای پیام//

به منظور مقابله با واردات غیرقانونی فولاد انجام شد؛

15:48 /یکشنبه/24 تیر 1403

در راستای ایجاد تجارت عادلانه‌تر فولاد،

15:19 /یکشنبه/24 تیر 1403

معاون بازرگانی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد:

9:39 /یکشنبه/24 تیر 1403

با تکیه بر توان و دانش داخلی محقق شد؛

8:47 /یکشنبه/24 تیر 1403

در دهمین همایش جایزه ملی بهره‌وری معدن و صنایع معدنی ایران،

6:44 /یکشنبه/24 تیر 1403

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

5:51 /شنبه/9 تیر 1403

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:50 /شنبه/9 تیر 1403

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:58 /شنبه/12 خرداد 1403

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفت‌‍وگو با «فلزات آنلاین»:

5:30 /شنبه/25 فروردین 1403

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

11:17 /شنبه/19 اسفند 1402

سعید قاسم‌زاده، مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی پایدار فراگیر (تافکو) در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

4:57 /شنبه/30 دی 1402

صادق قاسمی فلاورجانی، مديرعامل شرکت فنی مهندسی آرين مدرن جهان‌آرا طی یادداشتی نوشت:

7:29 /شنبه/8 اردیبهشت 1403

حسين کهزاد، مديرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

4:48 /شنبه/25 آذر 1402

فرشید سلطان‌زاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

6:27 /شنبه/29 مهر 1402

هم‌زمان با رشد تولید فولاد صورت پذیرفت؛

13:18 /دوشنبه/4 تیر 1403

همگام با اجرای دو طرح توسعه‌ای محقق شد؛

7:38 /شنبه/9 تیر 1403

با هدف رشد تولید و ایجاد اشتغال‌ پایدار،

12:41 /چهارشنبه/6 تیر 1403

پس از ثبت موفقیت‌ها و رکوردهای پیاپی صبانور در سال 1402،

15:35 /سه شنبه/29 خرداد 1403

«فلزات‌آنلاین» گزارش می‌کند:

16:32 /یکشنبه/27 خرداد 1403

اینفوگرافیک عملکرد دو ماهه سنگان؛

5:55 /شنبه/26 خرداد 1403

اینفوگرافیک عملکرد دو ماهه چادرملو؛

5:35 /شنبه/26 خرداد 1403

عملکرد دو ماهه 1403 «فخوز»؛

6:05 /شنبه/19 خرداد 1403

اینفوگرافیک گروه فولادی غرب؛

14:54 /شنبه/29 اردیبهشت 1403

اینفوگرافیک درخشش ارفع؛

14:14 /شنبه/29 اردیبهشت 1403

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/04/24

151696

فلزات آنلاین

1403/04/24

483684

فلزات آنلاین

1403/04/24

551690

فلزات آنلاین

1403/04/24

2788352

فلزات آنلاین

1403/04/24

23439

فلزات آنلاین

1403/04/24

9625

فلزات آنلاین

1403/04/24

41010

فلزات آنلاین

1403/04/24

49860

فلزات آنلاین

1403/04/24

44700

فلزات آنلاین

1403/04/24

41357

فلزات آنلاین

1403/04/24

26283

فلزات آنلاین

1403/04/24

28704

فلزات آنلاین

1403/04/24

26434

فلزات آنلاین

1403/04/24

36544

فلزات آنلاین

1403/04/24

33267

فلزات آنلاین

1403/04/24

45459

فلزات آنلاین

1403/04/24

25565

فلزات آنلاین

1403/04/24

40157

فلزات آنلاین

1403/04/24

43930

فلزات آنلاین

1403/04/24

3384500