مدیر روابط عمومی ایمیدرو گفت: جریانسازی رسانهای، یکی از راهبردهای اصلی روابط عمومیها است و انعکاس برنامهها و دستاوردها، از الزامات روابط عمومیها محسوب میشود.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حمید علی آبادیان در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکتهای معدن و صنایع معدنی که به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یزد برگزار شد، بیان کرد: جریانسازی رسانهای، یکی از راهبردهای اصلی روابط عمومیها است.
وی افزود: در این راستا، انعکاس برنامهها و دستاوردها، از الزامات روابط عمومیها محسوب میشود.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو عنوان کرد: تعامل رسانهای بین روابط عمومیها از اهمیت بالایی برخوردار است و دستاوردهای بزرگ این حوزه را باید بیش از پیش معرفی کرد.
علی آبادیان ضمن اشاره به ضرورت بسترسازی برای گردشگری معدن، گفت: با تعامل بین روابط عمومیها و در قالب کنسرسیوم، میتوان به ایجاد رونق در بخش گردشگری معدن پرداخت.
وی ادامه داد: با اجرای این برنامهریزی میتوان علاوه بر معرفی ظرفیتهای معدنی کشور به عموم مردم، برای روابط عمومیها درآمدزایی ایجاد کرد.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو همچنین از برنامه راهاندازی نمایشگاه دائمی معدن برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد.
علی آبادیان با تاکید بر نقش اثربخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد ملی، اظهار داشت: این بخش نقطه قوت وزارت صمت و دارای ارزش افزوده بالا برای اقتصاد کشور است.
وی یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این گونه گردهماییها در نقاط مختلف کشور و شناسایی فرصتها و چالشها در روابط عمومیها، برنامههای درون سازمانی هدفمند اجرا شود و روابط عمومیها ارتباط اثربخشی با افکار عمومی داشته باشند.
انتهای پیام//