رئیس واحد روابط خارجی و امور بینالملل روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: اهمیت اطلاعرسانی وقتی بیشتر احساس میشود که طی دهههای اخیر در بسیاری از زمینهها به دستاوردهای خوبی دستیافتهایم اما این موفقیتها آنگونه که باید به باور مردم بدل نشده است؛ موضوعی که چه بسا کاهش سرمایه اجتماعی را به دنبال داشته است. اینجاست که اهمیت کار روابط عمومی بیشتر از گذشته به عنوان یک رسالت احساس میشود و خوشبختانه طی دو سال اخیر با جدیت و تلاش حداکثری در این مسیر، اقدامات ارزشمندی انجام شده و دستاوردهای درخشانی نیز حاصل شده است.
افزایش بازدیدها به ۶ هزار و ۳۷۰ نفر تا پایان پنج ماه نخست سال ۱۴۰۲
وی اظهار داشت: گزارش بازدید مهمانان از شرکت فولاد مبارکه حاکی از آن است که تعداد بازدیدکنندگان از شرکت فولاد مبارکه تا قبل از شیوع و همهگیری ویروس کرونا کمتر از ۵۰۰ نفر در سال بوده و در سال ۱۴۰۱، به ۹ هزار و ۱۲۰ نفر افزایش یافته است. نکته حائز اهمیت این است که طی پنج ماه اول سال ۱۴۰۲، تعداد بازدیدها با رشد ۲۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۶ هزار و ۳۷۰ نفر افزایش یافته است.
رئیس واحد روابط خارجی و امور بینالملل روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در تشریح تنوع گروهها و افرادی که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مرداد ماه از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردهاند، خاطرنشان کرد: در مجموع دو هزار و ۱۳۴ نفر از اساتید و دانشجویان، یک هزار و چهار نفر دانشآموز، یک هزار و ۱۶۰ نفر از ساکنان و اهالی منطقه پیرامونی شرکت، یک هزار و ۲۰۵ نفر از متخصصان، ۶۲۱ نفر از مسئولان، ۱۲۰ نفر از اعضای اصناف و ۱۲۶ نفر از خانواده کارکنان، از فولاد مبارکه بازدید کردهاند.
مهماندوست با اشاره به بازنگریهای انجامشده در فرایند بازدیدها، ابراز کرد: طراحی هدفمند بازدیدها با استفاده از اصول طراحی تجربه بازدید یکی از ویژگیهای فرایند بازدیدها در دوره جدید است. همچنین این مجموعه در حال حاضر ساخت مرکز میهمانان با ظرفیت ۱۲ سانس ۸۰ نفری در روز را در دستور کار دارد.
وی با تاکید بر اینکه این اقدامات زمینه تاثیرگذاری فرایند بازدید از فولاد مبارکه به عنوان یکی از ابزارهای آشنایی و شناخت دقیق و عمیق مخاطبان را فراهم ساخته است، گفت: در سالهای اخیر با گستردهتر شدن تبلیغات سو و هدفمند علیه صنعت کشور، مسلما بازدید از فولاد مبارکه میتواند یکی از موثرترین ابزارهای اطلاعرسانی، شفافسازی و تنویر افکار عمومی باشد.
مهیا کردن زمینه بازدید ۱۲ هزار نفری مسئولان و هممیهنان از فولاد مبارکه
رئیس واحد روابط خارجی و امور بینالملل روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه همگرایی هرچه بیشتر جامعه، یکی از راهبردهای اساسی فولاد مبارکه است و مدیریت روابط عمومی شرکت به ویژه در یکی دو سال اخیر، آگاهیرسانی را یکی از رسالتهای اصلی خود در حوزه مسئولیتهای اجتماعی میداند، یادآور شد: با تاکید مدیریت ارشد شرکت و مدیریت روابط عمومی، در ادامه این فعالیتها بهگونهای برنامهریزی کردهایم که تا پایان سال جاری در حوزههای مختلف، ۱۲ هزار نفر به صورت هدفمند بتوانند از فولاد مبارکه بازدید کنند.
انتهای پیام//