شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر طی سه ماه نخست امسال موفق به کسب رشد ۲۱ درصدی فروش محصولات خود نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر؛ مصطفی روستا، مدیر بازاریابی و فروش شرکت در خصوص دستیابی به این رکورد اظهار داشت: همواره توجه ویژه به حفظ حاشیه سود ضمن رعایت عدالت، انصاف و خوشنامی شرکت در فروش محصولات در بازارهای مختلف، مدنظر بوده است و اکنون شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر سهم ۴۰ درصدی از بازار آهن اسفنجی کشور را در اختیار دارد و بزرگترین عرضهکننده این محصول است.
وی افزود: به همین منظور و در چارچوب سهمیه ابلاغی وزارت صمت جهت عرضه محصولات در زنجیره فولاد کشور،این شرکت توانست با فروش ۸۸۱ هزار و ۵۸۴ تن آهن اسفنجی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به فروش ۷۲۹ هزار و ۹۱۵ تن محصول تولیدی در مدت مشابه سال ۹۹ به افزایش ۲۱ درصدی دست یابد و نسبت به فروش ۶۳۱ هزار و ۹۸۱ تن آهن اسفنجی تولیدی در سه ماهه اول سال ۹۸ افزایش ۳۹ درصدی فروش در مدت مشابه را تجربه کند.
روستا خاطرنشان کرد: شرکت توسعه آهن و فولاد بر این باور است در سال تولید، پشتیبانیها و مانعزداییها، یکی از راههای رسیدن به خودکفایی در عرصههای ملی و بینالمللی، افزایش دانش و توانمندی در حوزه بازرگانی و فروش کارآمد محصولات تولیدی شرکت است. در همین راستا، این شرکت با نگاه به آینده و توسعه سبد محصولات، به دنبال بازاریابی محصولات خود در بازارهای داخلی و بینالمللی و تخصیص سهم قابل توجهی از این بازارها به تولیدات خود بوده است.
انتهای پیام//