روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان عنوان روابط عمومی ممتاز دومین همایش ارزیابی عملکرد مدیران روابط عمومیهای هفت طرح فولادی کشور را از سوی شرکت ملی فولاد ایران کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزاتآنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، در این همایش که با حضور حسن عمیدی، مدیرکل دفتر رسانه و ارتباطات وزارت صمت، مس فروش، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی فولاد ایران، سولماز ادریسی، مدیر روابط عمومی، هوشنگ فرجی، معاون مالی و اداری شرکت ملی فولاد ایران و روسای روابط عمومی هفت طرح فولادی کشور برگزار شد، از تلاشهای آرمین مرادی، مدیر روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان در ایجاد تحول اساسی و اتخاذ راهبردهای نوین در عبور از روابط عمومی سنتی به مدرن، افزون بر ارتقای جایگاه روابط عمومی و امیدآفرینی در جامعه هدف به عنوان محورهای اصلی ارزیابی و ملاک انتخاب روابط عمومی ممتاز از سوی روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران تجلیل شد.
شایان ذکر است که روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان در سال ۱۴۰۱، در جایگاه هفتم این ارزیابی قرار داشت اما امسال توانست با برنامهریزی دقیق در روابط اجتماعی و اداری علاوه بر کسب شناخت کافی از سایر ذینفعان، اهداف خود را محقق و مقام نخست را از آن خود کند.
حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان نیز طی پیامی این دستاورد بزرگ را تبریک و از دستاندرکاران روابط عمومی شرکت تقدیر کرد.
انتهای پیام//