در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، از شرکت فولاد هرمزگان به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد و تندیس ویژه و لوح تقدیر به مدیرعامل این شرکت اعطا شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیتپذیر و مشتری مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکتها و کارآفرینان فعال حوزههای تولیدی و خدماتی کشور در مرکز همایشهای صدا وسیما برگزار شد.
هدف از برگزاری این همایش قدردانی و تشکر از مدیران و شرکتهای مشتری مداری است که در طی یک سال توانستهاند رضایت مشتریان خود را در زمینههای مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.
این مراسم با محوریت شناخت و بررسی چالشهای کسبوکار، انتخاب و اعطای تندیس طلایی رضایت مشتریمداری پس از ارزیابیهای مختلف، افزایش سهم بازار کار با تاکید بر کرامت مشتری، حمایت از حقوق مصرفکنندگان و… برگزار میشود. لوح و تقدیرنامهای که در این همایش به واحد برتر اعطا میشود، باید از بررسی شاخصهای ۱۷ گانه مختلفی که مهمترین آنها جلب رضایت مشتری است، عبور کند.
عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: رضایت مشتری، شاخصی برای سنجش این است که مشتری تا چه میزان از کالا و خدمات یا تجربهای که کسب کرده، راضی است. رضایت مشتری، نتیجه یک تجربه مثبت بوده که از تعاملات خوب سازمان با مشتریان حاصل میشود. به عبارت دیگر، رضایت مشتری همان احساس خوبی است که در نتیجه ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسبوکار سازمان برای مشتری به وجود میآید.
وی افزود: افزایش رضایت مشتری، یکی از عوامل موثر در ایجاد حس وفاداری آنها به شمار میرود و اگر سازمان عامل رضایتمندی را نسنجد، قادر به شناسایی مشتریان ناراضی نخواهد بود و در نتیجه نمیتواند بازخوردها را تجزیه و تحلیل و آنها را به مشتریان راضی تبدیل کند.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: در شرکت فولاد هرمزگان وجود تفکر استراتژیک مسئولانه در قبال مشتریان سرلوحه کار قرار گرفته است و واحد فروش و بازاریابی، بحث رضایتمندی مشتریان را به طور کامل قبول و درک کرده که نتیجه آن، اخذ لوح رضایتمندی مشتریان برای چندمین بار و همچنین در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری است.
لازم به ذکر است که شرکت فولاد هرمزگان در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیتپذیر، با انتخاب هیئت داوران اجلاس و با توجه به راهبردهای توسعهای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و بالا بردن نرخ اشتغال، به عنوان یکی از ۱۰۰ واحد مشتریمدار معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر اجلاس را دریافت کرد.
انتهای پیام//