سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۱:۴۴ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳
زمان انتشار: 16:49 /دوشنبه/1 آبان 1402

ضمن تامین حداکثری نیاز بازار داخل،

صادرات محصولات فولاد هرمزگان ۸ درصد رشد پیدا کرد

به‌کارگیری استراتژی گسترش بازار و کسب بهترین نتایج در زمینه اهداف صادراتی ضمن تامین حداکثری نیاز بازارهای داخلی، از مهم‌ترین رویکردهای شرکت فولاد هرمزگان و اساسا از عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت این شرکت است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، مهدی شکری‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در خصوص اهمیت صادرات در شرکت فولاد هرمزگان، بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان جنوب با موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و برخورداری از دانش و نیروی انسانی ماهر و متخصص در صنعت فولاد، شرکتی صادرات‌محور در بین فولادسازان کشور محسوب می‌شود و اساسا عامل اصلی موفقیت شرکت فولاد هرمزگان که مدیریت ارشد شرکت نیز همواره به آن تاکید داشته، ارتقای کیفیت محصولات و حضور هرچه قدرتمندتر در بازارهای جهانی است.

وی در خصوص عملکرد این شرکت در حوزه صادرات طی نیمه نخست سال جاری، عنوان کرد: شرگت فولاد هرمزگان در سال جاری با شناسایی صحیح بازارهای صادراتی هدف، ارائه خدمات ویژه و نیز تقویت کانال‌های ارتباطی سودمند با مشتریان خارجی خود، توانسته است در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ علاوه بر توسعه بازارهای صادراتی در مناطق مختلف دنیا و جذب مشتریان جدید، به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی از جمله رشد ۸ درصدی میزان فروش صادراتی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یابد.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در ارتباط با صادرات اسلب به عنوان مهم‌ترین محصول فولاد هرمزگان، مطرح کرد: با توجه ‌به عملکرد بسیار مطلوب فروش محصول اسلب صادراتی شرکت فولاد هرمزگان جنوب در بازارهای جهانی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری و نیز جذب مشتریان جدید و گسترش بازارهای صادراتی و همچنین میزان درخواست مشتریان خارجی از محصول اسلب شرکت، ارزیابی مطلوبی از ادامه‌دار شدن وضعیت فعلی در ماه‌های آتی سال در زمینه فروش صادراتی محصول اسلب متصور می‌شود.

شکری‌زاده در ادامه به اهمیت صادرات اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد هرمزگان جنوب در تلاش است با به‌کارگیری استراتژی گسترش بازار، اهداف صادراتی خود را در بازارهای جهانی محقق کند. از این‌ رو برای حضور در بازارهای بین‌المللی و تامین نیاز بازارهای جهانی، برنامه‌های مدونی در دست اجرا دارد. برنامه‌های صادراتی شرکت فولاد هرمزگان با استفاده از طرح بازاریابی، پیاده‌سازی می‌شود و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این شرکت، بر اساس مجموعه اقدامات از قبل برنامه‌ریزی‌ شده، اهداف طرح بازاریابی شرکت را تعیین و بازارهای صادراتی هدف را به بهترین شکل ممکن بررسی و شناسایی می‌کند و متعاقب آن، با استفاده از مزیت‌های رقابتی شرکت در مقایسه با رقبای حاضر در بازارهای جهانی ارزش پیشنهادی خود را به مشتریان خارجی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین فولاد هرمزگان با استفاده از استراتژی عناصر آمیخته بازاریابی و استراتژی فروش رقابتی مبتنی بر تعالی عملیات با رویکرد متمایز شدن در ویژگی‌های خدمات و محصول، اقدام به جذب مشتریان جدید و گسترش بازارهای صادراتی می‌کند. از این‌ رو با اتخاذ نگرش صحیح و راهبردی جهت حضور در بازارهای جهانی و برقراری ارتباط سودمند با مشتریان خارجی، با اطمینان می‌توان گفت شرکت فولاد هرمزگان در سال‌های آینده، اهداف و برنامه‌های صادراتی خود را با حساسیت و دقت بسیار زیادی دنبال خواهد کرد.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در پایان یادآور شد: به‌ منظور کسب بهترین نتیجه در سال جاری، علاوه بر تمهیدات خود شرکت، ضروری است دولت محترم نیز در زمینه مشوق‌های صادراتی تمهیداتی اتخاذ کند تا همه فولادسازان کشور بتوانند در بازارهای جهانی با حرکت‌های موثر، گام‌های بلندتری در عرصه صادرات بردارند و موجب رونق اقتصادی و ارزآوری برای کشور شوند.

انتهای پیام//

علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

4:50 /شنبه/3 آذر 1403

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

5:06 /شنبه/26 آبان 1403

بهرام شکوری، عضو هیئت مدیره و کمیته راهبردی موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز (سیگماس) در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

14:30 /شنبه/12 آبان 1403

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

8:31 /یکشنبه/29 مهر 1403

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

5:52 /شنبه/28 مهر 1403

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

5:41 /شنبه/28 مهر 1403

حسين کاظمی‌مهر، نايب رئيس هيئت مديره شرکت مجتمع فولاد و نورد آسين ابهر طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

4:54 /شنبه/3 آذر 1403

سید رضا شهرستانی، مدیرعامل شرکت لوله و اتصالات چدنی (کلاچ) طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

5:03 /شنبه/24 شهریور 1403

مصطفی چمران، معاون فروش شرکت آهن و فولاد ارفع طی یادداشتی نوشت:

7:49 /سه شنبه/13 شهریور 1403

صادق قاسمی فلاورجانی، مديرعامل شرکت فنی مهندسی آرين مدرن جهان‌آرا طی یادداشتی نوشت:

7:29 /شنبه/8 اردیبهشت 1403

حسين کهزاد، مديرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

4:48 /شنبه/25 آذر 1402

فرشید سلطان‌زاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

6:27 /شنبه/29 مهر 1402

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس عنوان شد؛

15:28 /یکشنبه/6 آبان 1403

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان مطرح شد؛

15:11 /شنبه/5 آبان 1403

«فلزات‌آنلاین» گزارش می‌کند:

10:56 /یکشنبه/29 مهر 1403

اینفوگرافیک شرکت فولاد هرمزگان؛

5:56 /شنبه/26 آبان 1403

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر؛

5:42 /شنبه/26 آبان 1403

اینفوگرافیک شرکت فولاد جهان آرا اروند؛

6:35 /شنبه/19 آبان 1403

اینفوگرافیک تحقیق و توسعه شرکت فولاد سنگان؛

6:25 /شنبه/12 آبان 1403

اینفوگرافیک پروژه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛

6:16 /شنبه/12 آبان 1403

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/09/1

206000

فلزات آنلاین

1403/09/1

573182

فلزات آنلاین

1403/09/1

769238

فلزات آنلاین

1403/09/1

2715234

فلزات آنلاین

1403/09/1

24005

فلزات آنلاین

1403/09/1

12905

فلزات آنلاین

1403/09/1

40091

فلزات آنلاین

1403/09/1

49911

فلزات آنلاین

1403/09/1

42663

فلزات آنلاین

1403/09/1

41480

فلزات آنلاین

1403/09/1

27568

فلزات آنلاین

1403/09/1

29449

فلزات آنلاین

1403/09/1

28043

فلزات آنلاین

1403/09/1

37245

فلزات آنلاین

1403/09/1

34808

فلزات آنلاین

1403/09/1

50294

فلزات آنلاین

1403/09/1

27264

فلزات آنلاین

1403/09/1

39497

فلزات آنلاین

1403/09/1

43987

فلزات آنلاین

1403/09/1

4495000