سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۵:۳۱ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳
زمان انتشار: ۶:۱۵ /یکشنبه/۱۲ آذر ۱۴۰۲

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد:

عملکرد مناسب فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با اشاره به رویکردهای مختلف روابط عمومی‌ها در سازمان، در خصوص ارتباط روابط عمومی و رسانه گفت: مسیر حرکت روابط عمومی‌ها باید به سمت یکی شدن با رده‌های مختلف سازمان باشد تا با ایفای نقش واسط و تسهیل‌گر بتوانند رابطه‌ای دو سویه بین بدنه سازمان و جامعه برقرار کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، ایمان یعقوبی بیان کرد: فولاد سنگان تا به امروز با همراهی رسانه‌ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه، عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است.

وی افزود: تمرکز ما در روابط عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می‌تواند نماینده‌ای برای شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان باشد. مدیریت بحران‌ها، بخشی از وظایف روابط عمومی‌هاست و این امر جز با ابزار مناسب، حمایت اهالی رسانه و شناخت شرایط موجود امکان‌پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد: وظیفه روابط عمومی، ساختن و سرودن روایت خاص خود است تا خود را به جامعه بشناساند و ما در فولاد سنگان روایت خاص خود را ساختیم. در دورانی که صدای پای پست مدرنیسم به گوش می‌رسد و ماهیت واقعیت و حقیقت به چالش کشیده شده است، شاهد بروز بحران‌های جدید هستیم که نیاز به بازخوانی روایت خود احساس می‌شود.

یعقوبی بحران‌های هویتی و نسلی و عدم تناسب محتوا با ذائقه نسل‌های جدید ( Z و آلفا) را چالشی مهم دانست که موجب گسست یا عدم شناخت کافی نسل‌های جدید از ماهیت صنعت و جامعع شده است.

وی تصریح کرد: در حالی که بیشترین فعالان حوزه مجازی از این دو نسل هستند، محتوای متناسب و مورد پسند این نسل تولید نمی‌شود. رسانه‌ها باید به نسل‌های امروز و آینده در تولید محتوای خود توجه کنند زیرا اطلاع‌رسانی در خصوص این گونه عملکردها در حوزه صنعت برای نسل امروز دشوار شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان استراژیک بودن، فرایندمحوری، تحقیق و پژوهش و عمومی‌سازی را برخی از مولفه‌های روابط عمومی مدرن برشمرد و اظهار داشت: فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن موفق بوده و با شیوه‌های جدید ارتباطی، ابزارهای مختلف و فناوری‌های مدرن آماده پذیرفتن نقش‌های جدید است.

یعقوبی با اشاره به اینکه هم‌اکنون به دنبال روایت‌های جدید و فرا رفتن از روایت قبلی هستیم، گفت: ساختن روایت‌های خرد، بخشی از وظایف رسانه است که در ادامه خود روایتی کلی را تشکیل خواهند داد.

وی ادامه داد: در عصری که در نگاه پست مدرنیست‌هایی چون ژان فرانسوا لیوتار واقعیت و حقیقت مستقل وجود ندارد، رسانه‌ها با زبان خود با شناسایی سوژه و آبژه‌پروری، روایت جدیدی از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در پایان با تاکید بر برگزاری جلسات برای تعامل و همکاری بیشتر و ایده‌پروری، خاطرنشان کرد: روایت‌های مختلف، نشان‌دهنده ایده و زبان متفاوت اشخاص و رسانه‌ها است.

انتهای پیام//

مدیر «HSE» شرکت فولاد هرمزگان:

۱۲:۲۶ /پنجشنبه/۱ آذر ۱۴۰۳

در مجمع عمومی فوق‌العاده «کچاد» مطرح شد؛

۷:۵۹ /پنجشنبه/۱ آذر ۱۴۰۳

در نیمه نخست 1403 محقق شد؛

۷:۱۵ /پنجشنبه/۱ آذر ۱۴۰۳

سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

۱۵:۵۹ /سه شنبه/۲۹ آبان ۱۴۰۳

علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۵۰ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۰۶ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

بهرام شکوری، عضو هیئت مدیره و کمیته راهبردی موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز (سیگماس) در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۴:۳۰ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۸:۳۱ /یکشنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۳

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۵۲ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۴۱ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

حسين کاظمی‌مهر، نايب رئيس هيئت مديره شرکت مجتمع فولاد و نورد آسين ابهر طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۵۴ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

سید رضا شهرستانی، مدیرعامل شرکت لوله و اتصالات چدنی (کلاچ) طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۳ /شنبه/۲۴ شهریور ۱۴۰۳

مصطفی چمران، معاون فروش شرکت آهن و فولاد ارفع طی یادداشتی نوشت:

۷:۴۹ /سه شنبه/۱۳ شهریور ۱۴۰۳

صادق قاسمی فلاورجانی، مديرعامل شرکت فنی مهندسی آرين مدرن جهان‌آرا طی یادداشتی نوشت:

۷:۲۹ /شنبه/۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حسين کهزاد، مديرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۴۸ /شنبه/۲۵ آذر ۱۴۰۲

فرشید سلطان‌زاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۶:۲۷ /شنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۲

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس عنوان شد؛

۱۵:۲۸ /یکشنبه/۶ آبان ۱۴۰۳

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان مطرح شد؛

۱۵:۱۱ /شنبه/۵ آبان ۱۴۰۳

«فلزات‌آنلاین» گزارش می‌کند:

۱۰:۵۶ /یکشنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فولاد هرمزگان؛

۵:۵۶ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر؛

۵:۴۲ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فولاد جهان آرا اروند؛

۶:۳۵ /شنبه/۱۹ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک تحقیق و توسعه شرکت فولاد سنگان؛

۶:۲۵ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک پروژه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛

۶:۱۶ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/09/1

206000

فلزات آنلاین

1403/09/1

573182

فلزات آنلاین

1403/09/1

769238

فلزات آنلاین

1403/09/1

2715234

فلزات آنلاین

1403/09/1

24005

فلزات آنلاین

1403/09/1

12905

فلزات آنلاین

1403/09/1

40091

فلزات آنلاین

1403/09/1

49911

فلزات آنلاین

1403/09/1

42663

فلزات آنلاین

1403/09/1

41480

فلزات آنلاین

1403/09/1

27568

فلزات آنلاین

1403/09/1

29449

فلزات آنلاین

1403/09/1

28043

فلزات آنلاین

1403/09/1

37245

فلزات آنلاین

1403/09/1

34808

فلزات آنلاین

1403/09/1

50294

فلزات آنلاین

1403/09/1

27264

فلزات آنلاین

1403/09/1

39497

فلزات آنلاین

1403/09/1

43987

فلزات آنلاین

1403/09/1

4495000