سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۳:۵۳ /دوشنبه/۳ دی ۱۴۰۳
زمان انتشار: ۶:۲۰ /شنبه/۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

 فروش آغاز یک تعهد است

فولاد هرمزگان شرکت برگزیده همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری

شرکت فولاد هرمزگان در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به‌عنوان شرکت برتر انتخاب شد.

شرکت فولاد هرمزگان در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به‌عنوان شرکت برتر انتخاب شد.

به گزارش «فلزات‌آنلاین» و به نقل از ایلنا، مهندس شکری‌زاده، مدیر فروش شرکت فولاد هرمزگان پس از دریافت لوح تقدیر این همایش گفت: در دنیای مدرن امروز و با وجود رقبای بسیار در عرصه تولید، برای تحقق اهداف یک سازمان تجاری و تولیدی و تداوم حضور در عرصه تجارت، یکی از ارکان مهم در هر سازمان، مشتری‌مداری و کسب رضایت وی از محصول خریداری شده و خدمات دریافتی است از آن رو که بقای هر سازمان به مشتریان وی است و هر مشتری راضی می‌تواند به‌عنوان یک منشا تبلیغ برای محصول آن سازمان به‌شمار رود و از طرفی هزینه‌های جذب مشتریان جدید را نیز کاهش دهد و از طرف دیگر نیز با توجه به گستردگی رقابت، همواره احتمال رویگردانی مشتریان وجود دارد، بنابراین مشتریان وفادار را می‌توان مهمترین سرمایه یک سازمان دانست.

وی ادامه داد: کشف نیازها و خواسته‌های مشتریان و برآورده کردن آن یکی از اولویت‌های اصلی هر سازمان است بنابراین سازمان‌های پیشرو سعی می‌کنند تا با کسب مزیت‌های رقابتی سهم خود را از بازار افزایش داده و به تدام بقای خود در بازار بپردازند. مشتری باید در قبال از دست دادن پول، بیشترین مطلوبیت را به‌دست آورد و خریدار در صورت عدم احساس دریافت حداکثر مطلوبیت ناشی از خرید محصول، خود را مغبون دیده و اعتماد خود را از دست می‌دهد.

مدیر فروش فولاد هرمزگان تاکید کرد: رویکرد «فروش، آغاز یک تعهد است» در تمامی کشورهای توسعه یافته به‌عنوان یک استراتژی مطرح است و عمده شرکت‌های بزرگ جهان، رضایت مشتریان را ارجح بر سود خود دانسته و منافع خود را در راستای منافع مشتریان می‌بینند، لذا یک سازمان باید به‌طور مستمر اقدام به پایش نظریات مشتریان و نظرسنجی از آن‌ها کند زیرا رضایت‌سنجی از مشتریان در علم بازاریابی فعالیتی است جهت ارزیابی عملکرد شرکت از طریق هم خوان نمودن خواسته‌های مشتریان یا محصولی که سازمان به آنها ارائه  می‌دهد، به عبارت  دیگر سازمان اندازه می‌گیرد چقدر فروش محصولات ارائه شده با انتظارات و خواسته‌های  مشتریان هم‌خوانی داشته و رضایت آنها جلب شده است.

وی اظهار داشت: برخلاف تصور عمومی این قیمت و کیفیت نیست که موجب نارضایتی مشتریان می‌شود، بلکه عدم آگاهی از نظرات مشتریان است که موجب رویگردانی آن‌ها می‌شود.

مدیر فروش فولاد هرمزگان با اشاره به شرایط بازارهای داخلی و خارجی، اظهار داشت: امروزه سطح انتظارات مشتریان و نیاز مصرف کنندگان محصولات فولادی با گذشت زمان تغییر کرده است و سطح انتظارات آنها با توجه به اولویت‌هایشان در خصوص خرید محصول کیفی، تحویل به‌موقع، پاسخگویی سریع و ارائه خدمات مطلوب و تامین پایدار بالاتر رفته و رقابت تولیدکنندگان بر سر حفظ و افزایش سهم بازار بسیار تشدید یافته و لازم است تولیدکنندگان در زمینه قیمت و شرایط پرداخت امتیازات ویژه‌ای را به مشتریان بدهند تا بتوانند بازار را مدیریت کرده و متناسب با نیاز آنها منافع بلند مدت و پایدار خود را مد نظر قرار دهند.

شکری‌زاده گفت: شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان پیشرفته ترین صنعت فولاد داخلی، با ایفای نقش راهبردی در توسعه صنعتی در منطقه جنوب کشور و با رویکرد توسعه پایدار به‌عنوان سازمانی سرآمد در صنعت فولاد نیز در این راستا قدم‌های زیادی را برداشته است و سعی شده  است تا با اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌المللی، کیفیت خود را به سطح مطلوب جهانی ارتقا داده و از این طریق به‌عنوان یک برند،خود را در سطح جهانی مطرح کند تا جایی که در سال‌های گذشته با توسعه بازارهای خارجی جدید به رشد قابل‌توجهی در صادرات و فروش دست یابد. شناخت صحیح بازارهای هدف،  تامین و تولید تختال‌های کیفی متناسب با نیاز مشتریان،  چابکی در پاسخگویی به مشتریان و برقراری ارتباط موثر با آن‌ها نیز در زمره عوامل کلیدی موفقیت فروش شرکت فولاد هرمزگان در سالهای گذشته  بوده است.

مدیر فروش فولاد هرمزگان افزود: شرکت فولاد هرمزگان، همواره برآن بوده با به‌کارگیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژی‌های توسعه بازار، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استانداردهای روز دنیا،اهداف و برنامه‌های خود را تهیه و تدوین کند. بدین منظور کسب حداکثر رضایت مشتریان  خود را به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم در تابلوی اهداف مصور ساخته و سعی می‌کند تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی‌المقدور به نیازهای آن‌ها توجه کند.

شکری‌زاده ادامه داد: در حال حاضر نیز تمامی واحدهای شرکت در کل فرآیند فولاد هرمزگان از جمله فروش و بازاریابی، استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان تعریف کرده و در حال اجرا دارند و در راس آن نیز واحد برنامه‌ریزی فروش و تحقیقات بازاریابی، با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان، دریافت بازخوردها از مشتریان و نیازهای آتی آن‌ها را در راستای سیاست‌گذاری‌های سازمان به‌منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن‌ها در دستور کار دارد.

وی گفت: از طرف دیگر، نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به پیش‌بینی و ایجاد واحدها و ساختارهایی متناسب با نیازهای مشتریان در این زنجیره پرداخته است.در این ارتباط، در سال جاری بر اساس معیارهای تعالی سازمانی، شاخص‌ها و گردشکارهای عملیاتی مجددا مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرآیندهای فروش، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخوردهای مورد نیاز به آن‌ها، گام‌های مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد. همچنین مطالعات، تحقیقات و شناسایی نیاز بازار در زمینه بررسی تقاضای مشتریان منجر به تهیه بانک اطلاعاتی مشتریان و رقبای خارجی شد که در تهیه و تدوین برنامه‌های بلندمدت فروش نقش به‌سزایی داشته است.

شکری‌زاده اظهار داشت: از اهم اقدامات صورت گرفته در راستای جلب رضایت مشتریان می‌توان به سنجش دوره‌ای رضایت آنها، ارائه بازخوردها و اقدامات اصلاحی به مشتریان، تامین کالا مطابق نیاز آن‌ها و نوع کاربرد در محصول نهایی، ارائه تنوع در شرایط پرداخت، تحویل به‌موقع محصولات، بهبود مکانیزم‌های ارتباط با مشتریان اشاره کرد. تنوع در شرایط پرداخت، تخصیص اعتبارات مالی به مشتریان، انعقاد تفاهمنامه‌های بلندمدت با مشتریان استراتژیک، کاهش زمان پذیرش مشتریان در کمتر از یک هفته کاری، تعریف پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان و پیگیری مستمر در جهت استقرار آن، تعریف پروژه سیستم پروفایل مشتریان جدید و بالقوه از طریق وبسایت شرکت، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به‌منظور ارتباط موثر در جذب و پذیرش مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی تجاری در کمتر از یک روز، کاهش زمان پاسخگویی و تعاملات با مشتریان  در خصوص شکایات مطرح شده در واحد فروش کمتر از سه روز کاری، بهبود ارائه خدمات مشاوره تجاری، تعاملات ویژه با مشتریان در قالب بازدیدهای ادواری، دعوت از مشتریان به شرکت، جلسات مشترک فی مابین و … نیز از جمله اقدامات اصلاحی صورت گرفته بر مبنای نظرسنجی انجام شده از مشتریان است.

مدیرعامل شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه:

۹:۰۰ /دوشنبه/۳ دی ۱۴۰۳

صدای پای بهار در زمستان فولاد کشور؛

۵:۳۸ /دوشنبه/۳ دی ۱۴۰۳

با کسب تقدیرنامه تک ستاره صورت پذیرفت؛

۱۱:۵۶ /یکشنبه/۲ دی ۱۴۰۳

جواد حاتمی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۵۹ /شنبه/۱۷ آذر ۱۴۰۳

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۰۶ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

بهرام شکوری، عضو هیئت مدیره و کمیته راهبردی موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز (سیگماس) در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۴:۳۰ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۸:۳۱ /یکشنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۳

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۵۲ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۴۱ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

ابراهيم جانقربانيان، عضو هيئت مديره و معاون بازرگانی شرکت صبا فولاد خليج فارس طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۵۸ /شنبه/۱۰ آذر ۱۴۰۳

حسين کاظمی‌مهر، نايب رئيس هيئت مديره شرکت مجتمع فولاد و نورد آسين ابهر طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۵۴ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

سید رضا شهرستانی، مدیرعامل شرکت لوله و اتصالات چدنی (کلاچ) طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۳ /شنبه/۲۴ شهریور ۱۴۰۳

مصطفی چمران، معاون فروش شرکت آهن و فولاد ارفع طی یادداشتی نوشت:

۷:۴۹ /سه شنبه/۱۳ شهریور ۱۴۰۳

صادق قاسمی فلاورجانی، مديرعامل شرکت فنی مهندسی آرين مدرن جهان‌آرا طی یادداشتی نوشت:

۷:۲۹ /شنبه/۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حسين کهزاد، مديرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۴۸ /شنبه/۲۵ آذر ۱۴۰۲

در حاشیه بازدید از پروژه پیشران کنسانتره‌سازی گلالی عنوان شد؛

۱۴:۰۹ /دوشنبه/۵ آذر ۱۴۰۳

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس عنوان شد؛

۱۵:۲۸ /یکشنبه/۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فولاد هرمزگان؛

۵:۵۶ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر؛

۵:۴۲ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فولاد جهان آرا اروند؛

۶:۳۵ /شنبه/۱۹ آبان ۱۴۰۳

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/10/2

224036

فلزات آنلاین

1403/10/2

611682

فلزات آنلاین

1403/10/2

900636

فلزات آنلاین

1403/10/2

3285726

فلزات آنلاین

1403/10/2

24726

فلزات آنلاین

1403/10/2

13781

فلزات آنلاین

1403/10/2

42717

فلزات آنلاین

1403/10/2

50750

فلزات آنلاین

1403/10/2

42984

فلزات آنلاین

1403/10/2

41523

فلزات آنلاین

1403/10/2

28843

فلزات آنلاین

1403/10/2

30296

فلزات آنلاین

1403/10/2

28746

فلزات آنلاین

1403/10/2

37424

فلزات آنلاین

1403/10/2

35661

فلزات آنلاین

1403/10/2

59767

فلزات آنلاین

1403/10/2

28179

فلزات آنلاین

1403/10/2

42873

فلزات آنلاین

1403/10/2

47148

فلزات آنلاین

1403/10/2

4891800