مدیر استراتژی و تعالی سازمانی شرکت فولاد مبارکه گفت: هیچ سازمان و نهادی نیست که بدون توجه به موضوع کیفیت و مدیریت آن در سطح فرایندهای خود بتواند نقش تاثیرگذار و موثری در حوزه کسبوکار ایفا کند. در این میان، ماهیت صنعت فولاد به گونهای است که کیفیت محصولات، دارای نقش حیاتی در جایگاه رقابتی شرکتهاست.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان،تقویم شرکت فولاد مبارکه را که ورق بزنیم، در یکی از اوراق پرافتخار آن به روز دوشنبه ۱۱ دی ماه یعنی سالروز دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 میرسیم.
سیامک شجاعی در همین راستا با بیان اینکه در جهان رقابتی امروز، کیفیت نقش مهم و غیرقابل انکاری دارد، افزود: استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001) به عنوان استاندارد مادر به همراه سایر سیستمهای مدیریت به عنوان بهترین مدلهای عملیاتی یکپارچه در سازمانهای بزرگ و کوچک، کمک بسیاری در این زمینه کردهاند. گستردگی و تنوع این سیستمها و استانداردها، باعث ایجاد راهکارهای اثربخش بهبود مداوم و افزایش کیفیت در تمامی بخشهای فرایندی و مدیریتی کسبوکار شده است.
وی تصریح کرد: بر این اساس سازمانهای متعالی، همواره به دنبال بهبودهای مداوم بوده و آن را به عنوان یکی از خطوط اصلی تصمیمگیری انتخاب میکنند. استفاده از سیستمهای اطلاعاتی کمک بسیار زیادی در طراحی و پیادهسازی ساختارهای مدیریت کیفیت و به دنبال آن بهبود مداوم کرده است.
مدیر استراتژی و تعالی سازمانی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه با استفاده از ابزار حل مسئله تلفیقی ۶ سیگما و تحلیل کسبوکار، گام بلندی در زمینه شناسایی و حل مسائل مهم و بزرگ سازمان برداشته است. این شرکت با گسترش نگرش فرایندی و یکپارچهسازی دادهها با همکاری نواحی مرتبط، توانسته است اقدام به شناسایی و ارائه راهکارهای بهبود کند.
شجاعی یادآور شد: شرکت فولاد مبارکه، مدیریت کیفیت و بهبود مداوم را راهبرد اصلی خود قرار داده و در این زمینه موفق به پیادهسازی و اجرای بیش از ۱۰ استاندارد مدیریت شده است. این شرکت در ادامه مسیر تعالی خود، کسب گواهینامههای استانداردهای سیستم مدیریت بازدهی آب، مدیریت نوآوری، ردپای کربن و تداوم کسبوکار را در برنامههای خود قرار داده است.
انتهای پیام//