مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر با بیان اینکه مشتری عامل تعیین کنندهای برای کمیت و کیفیت محصول به شمار میآید گفت: فاکتورهای مورد نظر مشتریان به صورت مستقیم بر پایداری و تداوم، تولید کیفیت و بهای تمام شده محصولات نهایی شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر نیز اثرگذار است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر، هادی حسنی بیان کرد: در شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر این فاکتورها شامل درصد متالیزاسیون |«MD» میزان آهن فلزی، درصد سولفور و فسفر، درصد کربن و درصد نرمه آهن اسفنجی به دقت مورد بررسی قرار میگیرند و محصولاتی با کیفیت مدنظر مشتریان به بازار عرضه میشود. این شرکت برای دریافت بازخورد نظر مشتریان و بهبود مستمر کیفیت محصول از ابزارهای جدید مشتری مداری استفاده میکند.
وی افزود: این امر نه تنها موجب رشد سودآوری شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر میشود بلکه گامی برای ارتقای سطح مدیریت کیفیت و قرار گرفتن در مسیر تعالی سازمانی است.
به گفته مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر؛ شرکت توسعه آهن و فولاد از ابتدای فعالیت خود رضایت مشتریان را در کانون توجه قرار داده است در این شرکت همسو با اهداف و استراتژیهای تعریف شده برای کنترل و پایش کیفیت محصول اقدام میشود. در این مسیر شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر از دانش نیروهای متخصص، ابزارهای کنترل کیفی و استانداردهای لازم بهرهمند میشود.
حسنی ادامه داد: در حال حاضر شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید آهن اسفنجی در سطح بازارهای داخلی و بینالمللی است. این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۴۴۲ هزار تن آهن اسفنجی در بازارهای داخلی و بینالمللی عرضه کرده است که این عدد رشد ۱۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.
وی با اشاره به اینکه در بازه مذکور با توجه به کاهش تقاضای جهانی فولاد و استراتژی تامین مواد اولیه فولادسازان کشور، بخش عمده آهن اسفنجی تولید شده در این شرکت در بازارهای داخلی عرضه شد، تاکید کرد: شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر با بهرهگیری از دانش و فناوری روزدنیا و رفع اشکالات خط تولید همواره کیفیت محصولات خود را بهبود میبخشد. در واقع شرکت توسعه از این طریق گام بلندی را در حفظ توسعه برند سازمانی خود بر میدارد زیرا کیفیت شالوده برندسازی مشتریمداری و در نهایت قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی سازمانی است.
انتهای پیام//