سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۶:۲۲ /سه شنبه/۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
زمان انتشار: ۵:۳۲ /دوشنبه/۲۰ اسفند ۱۴۰۳

رئیس هیئت عامل ایمیدرو مطرح کرد:

تشکیل کمیته‌‎های تخصصی رفع چالش‌ها با حضور رسانه‌های معدنی

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در نشست صمیمانه با رسانه‌های تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی، گفت: کمیته‌های تخصصی ایمیدرو با حضور رسانه‌های تخصصی برای رفع چالش‌های بخش معدن و صنایع معدنی تشکیل می‌شود.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در نشست صمیمانه با رسانه‌های تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی، گفت: کمیته‌های تخصصی ایمیدرو با حضور رسانه‌های تخصصی برای رفع چالش‌های بخش معدن و صنایع معدنی تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمد آقاجانلو در نشست صمیمانه با رسانه‌های تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی ضمن بیان این مطلب، افزود: مدیریت روابط عمومی این سازمان با تشکیل کمیته‌های تخصصی با حضور معاونان و مدیران و نیز رسانه‌های تخصصی، چالش‌های این بخش را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: فضای تعامل با رسانه‌ها در ایمیدرو باز است و خبرنگاران می‌توانند با معاونان و مدیران این سازمان ارتباط بگیرند و نسبت به دریافت و انتشار به موقع اطلاعات و وضعیت طرح‌ها اقدام کنند. انتشار به موقع اخبار در فضای کنونی ضروری است و بدون شک انتشار با تاخیر، کیفیت و اثرگذاری آن را کاهش می دهد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص بین‌المللی، باید بسیار دقیق و با نظرات تخصصی پیش رویم، گفت: اکنون زمان آزمون و خطا گذشته است و باید در شرایط فعلی، با هم‌فکری، هم‌اندیشی و بهره‌گیری از دیدگاه‌های تخصصی اعضای رسانه، مشکلات و چالش‌ها را رفع کنیم.

آقاجانلو در ادامه اظهار داشت: به عنوان مثال، رشد صادرات در شرایط کنونی، نوع اقدام در فضای پایین آمدن تعهد ارزی، کاهش مشکل ناترازی انرژی، تامین مالی طرح‌ها، چگونگی بهره‌گیری از ظرفیت تولید ایجاد شده در صنعت فولاد و…، نیاز به هم‌فکری و هم‌اندیشی و استفاده از دیدگاه‌‎های تخصصی رسانه‌ها دارد.

ضرورت تامین نیروی انسانی متخصص در ایمیدرو

وی ضمن اشاره به موضوع ناترازی بزرگ در حوزه نیروی انسانی این سازمان، تصریح کرد: برخورداری از نیروی انسانی کیفی، از اولویت های ضروری دستیابی به رشد ۱۳ درصدی بخش معدن در برنامه هفتم توسعه است که در این زمینه، رسانه‌ها می‌توانند کمک کنند.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو ادامه داد: مجلس و دولت نیز باید سازوکار لازم را برای این موضوع فراهم کنند تا ایمیدرو بتواند با توانمندی بالا، اهداف توسعه‌ای را دنبال و برنامه‌های هفتم توسعه را محقق کند.

آقاجانلو با بیان اینکه برند بودن باید در راستای رسیدن به هدف آن صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: برند شدن ایمیدرو نیز باید برای رسیدن به اهداف عالیه کشور باشد و مزیت‌های بخش معدن و صنایع معدنی و توسعه آن در این مسیر قرار گیرد. اینجاست که با تلاش و هم‌فکری همدیگر کشور برند می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: مشکل اصلی کشور در همه حوزه‌ها از جمله ایمیدرو، مشکل مالی نیست بلکه نحوه اجرای آن است و با اتخاذ رویکرد مناسب، مشکل مالی نیز نخواهیم داشت.

مذاکره ایمیدرو با نهادها برای دریافت سهمیه مناسب فایناس

سمیه خلوصی، معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو نیز در این نشست بیان کرد: با نهادهای حاکمیتی همچون سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و ریاست جمهوری در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم سهمیه مناسبی از طرح‌های فاینانس، دریافت و متعاقب آن تعدادی طرح بزرگ مقیاس در بخش معدن و صنایع معدنی را آغاز کنیم.

وی مطرح کرد: اکنون برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه، برنامه‌ریزی دقیقی در ایمیدرو صورت گرفته است. همچنین برای موضوع تولید برابر ظرفیت و کاهش ناترازی‌ها، به صورت مستمر با مسئولان نشست برگزار می‌شود. موضوع دیگر، بررسی ماموریت های ایمیدرو و رسانه برای ارتقای بخش معدن و صنایع معدنی در برنامه این سازمان است.

اقدامات روابط عمومی ایمیدرو در مدیریت جدید

سولماز ادریسی، مدیر روابط عمومی ایمیدرو نیز در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره جدید مدیریت روابط عمومی این سازمان، اظهار داشت: تهیه اساس‌نامه روابط عمومی ایمیدرو با مشورت و هم‌فکری مدیران روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه و وابسته، تشکیل شورای سیاست‌گذاری و اطلاع‌رسانی ایمیدرو با حضور رئیس هیئت عامل، معاونان و حراست، از جمله اقدامات صورت گرفته طی دو ماهه اخیر بود.

وی ادامه داد: به‌روزرسانی سایت اطلاع‌رسانی ایمیدرو، برگزاری همایش مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه و وابسته ایمیدرو و نیز تشکیل هفت کارگروه تخصصی مدیران روابط عمومی ایمیدرو از جمله هوش مصنوعی، مسئولیت اجتماعی و کارگروه دیجیتال و رسانه و نیز برنامه آموزش در این حوزه‌ها، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت روابط عمومی بود.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو خاطرنشان کرد: برای آگاهی‌بخشی و آموزش خبرنگاران تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی، برنامه برگزاری همایش اختصاصی برای خبرنگاران در اسفند ماه در نظر گرفته شده بود که به دلیل مشکل ناترازی انرژی لغو شد و قرار است این برنامه در سال آینده برگزار شود.

به گفته ادریسی، برگزاری تورهای صنعتی و معدنی برای خبرنگاران، جزو اولویت‌‎های روابط عمومی ایمیدرو در سال آینده است.

انتهای پیام//

رئیس هیئت عامل ایمیدرو خبر داد:

۶:۲۰ /دوشنبه/۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

رئیس هیئت عامل ایمیدرو عنوان کرد:

۱۵:۲۰ /یکشنبه/۳۱ فروردین ۱۴۰۴

مقدم‌علی عنوان کرد:

۱۵:۰۲ /یکشنبه/۳۱ فروردین ۱۴۰۴

حلقه مفقوده صنایع معدنی چیست؟

۶:۲۰ /یکشنبه/۳۱ فروردین ۱۴۰۴

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور:

۱۴:۵۲ /شنبه/۳۰ فروردین ۱۴۰۴

رئیس هیئت عامل ایمیدرو بیان کرد:

۹:۳۸ /شنبه/۳۰ فروردین ۱۴۰۴

علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۴:۵۰ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

علی خطیبی، مدیرعامل شرکت راهسازی و معدنی مبین در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۳:۲۲ /دوشنبه/۲ مهر ۱۴۰۳

محمدهادی صادق، مدیر امور بازرگانی هلدینگ میدکو در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۱۳:۰۵ /شنبه/۲۱ مرداد ۱۴۰۲

محمدحسین بصیری، مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۹:۵۶ /شنبه/۱۴ آبان ۱۴۰۱

علیرضا ضیایی، مدیرعامل شرکت کاوند نهان زمین در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

۱۶:۳۳ /شنبه/۷ آبان ۱۴۰۱

مدیر فرآوری شرکت سنگ‌آهن گهرزمین مطرح کرد:

۱۴:۳۱ /شنبه/۷ آبان ۱۴۰۱

عليرضا مظفری، مديرعامل تعاونی معدنی کهران کوير طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۵۳ /شنبه/۲۳ فروردین ۱۴۰۴

فرشید سلطانزاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۱۰:۱۹ /شنبه/۱۸ اسفند ۱۴۰۳

محمدحسين بصيری، کارشناس بخش معدن و صنايع معدنی طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۶ /شنبه/۱۷ آذر ۱۴۰۳

مهری عليدوستی، مديرعامل شرکت آتورپات مديا طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۱ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

جاویدان حاجی‌آقا محسنی، عضو هیئت مدیره شرکت فولاد شاهرود طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۹:۲۵ /دوشنبه/۱۶ مهر ۱۴۰۳

آینده فلزات در ایران چگونه است؟

۸:۵۴ /سه شنبه/۶ شهریور ۱۴۰۳

در سال 1402 تحقق پیدا کرد؛

۱۰:۲۶ /سه شنبه/۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در نشست تحلیلی «وکغدیر» مطرح شد؛

۱۵:۴۶ /دوشنبه/۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

راهبردی هوشمندانه برای آینده صنعت؛

۱۳:۲۰ /چهارشنبه/۸ اسفند ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان؛

۱۱:۴۵ /شنبه/۱۸ اسفند ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر؛

۶:۱۸ /شنبه/۴ اسفند ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات؛

۵:۲۸ /شنبه/۲۲ دی ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛

۶:۰۶ /شنبه/۱۵ دی ۱۴۰۳

نگاهی به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛

۱۳:۲۸ /شنبه/۵ اسفند ۱۴۰۲

نگاهی به شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه؛

۵:۵۰ /شنبه/۲۸ بهمن ۱۴۰۲
به زودی گزارش‌های تصویری مرتبط جدیدی منتشر خواهیم کرد.

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1404/02/1

250417

فلزات آنلاین

1404/02/1

936636

فلزات آنلاین

1404/02/1

1427243

فلزات آنلاین

1404/02/1

1167989

فلزات آنلاین

1404/02/1

29612

فلزات آنلاین

1404/02/1

18200

فلزات آنلاین

1404/02/1

44897

فلزات آنلاین

1404/02/1

65608

فلزات آنلاین

1404/02/1

49801

فلزات آنلاین

1404/02/1

44167

فلزات آنلاین

1404/02/1

38833

فلزات آنلاین

1404/02/1

36583

فلزات آنلاین

1404/02/1

35710

فلزات آنلاین

1404/02/1

43564

فلزات آنلاین

1404/02/1

39813

فلزات آنلاین

1404/02/1

61527

فلزات آنلاین

1404/02/1

33915

فلزات آنلاین

1404/02/1

45170

فلزات آنلاین

1404/02/1

56661

فلزات آنلاین

1404/02/1

6554300