سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، صادرات دو میلیون تنی گروه فولاد مبارکه و ارز حاصل از این صادرات را محرک جدی طرحهای توسعه این شرکت دانست و از مذاکرات جدی با مشتریان در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای صادراتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، رضا حیدری تامین نیاز داخلی در حوزه ورق و سایر محصولات تولیدی گروه فولاد مبارکه را اولویت اول این شرکت دانست و بر حفظ مشتریان خارجی این شرکت در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی تاکید کرد.
وی توجه ویژه گروه فولاد مبارکه در تولید محصولات کیفی را باعث تکمیل سبد محصولات صادراتی این گروه دانست و افزود: ارتباط موثر با مشتریان داخلی و خارجی، باعث ارتقای کیفیت روزافزون محصولات تولیدی این شرکت خواهد شد.
انتهای پیام//