• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

انقلاب در بخش درمان شهرستان خواف

  • کد خبر : 28807
  • 26 شهریور 1402 - 9:28
انقلاب در بخش درمان شهرستان خواف
اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب با اهدای ست کامل تجهیزات جراحی مغز و اعصاب از بهترین برند روز دنیا به بیمارستان 22 بهمن شهرستان خواف، به همت شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.

اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب با اهدای ست کامل تجهیزات جراحی مغز و اعصاب از بهترین برند روز دنیا به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف، به همت شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس، این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، نسبت به راه‌اندازی اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب و اهدای ست کامل تجهیزات جراحی مغز و اعصاب از بهترین برند روز دنیا به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف اقدام کرد.

این مراسم روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه با حضور سعید سوادکوهی، مدیرعامل شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس و هیئت همراه، مهدی عباس‌پور، فرماندار شهرستان خواف، مهدی ذاکری، شهردار و شورای محترم اسلامی شهرستان خواف، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف و مسئولان ادارات و نهادها صورت پذیرفت.

احداث یک پایگاه اورژانس در شهرستان خواف، از دیگر اقدامات شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بود که با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان خواف انجام شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=28807

نوشته‌های مشابه

26اردیبهشت
ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

ضرورت تبدیل اندیشه ادراکی به کنش ادراکی در روابط عمومی‌ها

26اردیبهشت
جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد
ضرورت تحول فناورانه در روابط عمومی؛

جنگ مدرن، ابزار مدرن می‌طلبد

26اردیبهشت
سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت
معاون برنامه‌ریزی، بودجه و نظارت بر امور شرکت‌های «ومعادن»:

سهم «ومعادن» از زنجیره ارزش فولاد افزایش خواهد یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.