• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو:

به دنبال تولید چهار میلیون تن گندله در «کچاد» هستیم

  • کد خبر : 30714
  • 17 مهر 1402 - 12:21
به دنبال تولید چهار میلیون تن گندله در «کچاد» هستیم
مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن اشاره به عزم راسخ این شرکت برای دستیابی به تولید چهار میلیون گندله، گفت: علی‌رغم اعمال محدودیت‌های ناشی از کمبود انرژی، توانستیم یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۹۰۲ تن گندله در ۶ ماهه ابتدایی امسال تولید کنیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۳۰ هزار تن افزایش یافته است.

مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن اشاره به عزم راسخ این شرکت برای دستیابی به تولید چهار میلیون تن گندله، گفت: علی‌رغم اعمال محدودیت‌های ناشی از کمبود انرژی، توانستیم یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۹۰۲ تن گندله در ۶ ماهه ابتدایی امسال تولید کنیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۳۰ هزار تن افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، عبدالله کمالی بیان کرد: ظرفیت اسمی این واحد تولیدی، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تن در سال است که طی سال‌های اخیر با تدابیر اعمال شده در جهت بهینه‌سازی فرایند تولید و کاهش توقفات دوره‌ای، هر سال شاهد افزایش تولید بوده‌ایم؛ به طوری که در سال ۱۴۰۱، موفق شدیم سه میلیون و ۷۶۸ هزار تن گندله تولید کنیم و امسال همه توان خود را برای رسیدن به مرز چهار میلیون تن گندله به‌کار خواهیم گرفت.

وی در خصوص بهره‌گیری از فناوری‌های روز در این واحد، عنوان کرد: در زمینه کیفیت گندله، می‌توان به بهره‌برداری از پروژه (CMC) تزریق سود و امکان‌سنجی استفاده از چسب‌های ارگانیک اشاره کرد.

مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ادامه داد: در زمینه افزایش راندمان ناحیه تولید گندله خام نیز می‌توان به استفاده از پردازش تصویر که یکی از به‌روزترین سیستم‌های به‌کار رفته در صنایع است و همچنین افزایش راندمان سرندهای غلتکی «Roller Screen» اشاره کرد.

کمالی تصریح کرد: همچنین به‌روزرسانی و بهره‌برداری سیستم‌های کنترلی جدید برای اتاق کنترل، برخی از اقداماتی است که در راستای به‌روزنگهداری واحد گندله‌سازی چادرملو انجام شده و نتایج آن، بهبود سیستم را نشان می‌دهد.

وی در ارتباط با تمهیدات اندیشیده شده جهت کاهش مصرف انرژی در این واحد، خاطرنشان کرد: میزان مصرف انرژی در کارخانه گندله‌سازی اردکان با تلاش و همت همکاران و تشکیل مستمر کمیته‌های بهبود انرژی، در شرایط بسیار خوب و در پایین‌ترین میزان مصرف قرار دارد؛ به طوری که می توان گفت میزان مصرف نسبت به نرم معمول این واحد صنعتی به ویژه در مصرف آب کمتر است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30714

نوشته‌های مشابه

30اردیبهشت
راه‌اندازی موسسه تحقیقات علم و فناوری شهید علیمحمدی در فولاد سنگان
در راستای توسعه روابط دانشگاه و صنعت صورت پذیرفت؛

راه‌اندازی موسسه تحقیقات علم و فناوری شهید علیمحمدی در فولاد سنگان

30اردیبهشت
فولاد سبز، یک گام رو به جلو در راستای رشد بهره‌وری
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان مطرح کرد:

فولاد سبز، یک گام رو به جلو در راستای رشد بهره‌وری

30اردیبهشت
اقدامات زیست‌محیطی شرکت صنایع مس شهید باهنر قابل تقدیر است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.