سریع‌تر از امروز فردا را خلق کنید...

آخرین اخبار

۱۰:۱۸ /دوشنبه/۵ آذر ۱۴۰۳
زمان انتشار: ۶:۴۸ /پنجشنبه/۴ آبان ۱۴۰۲

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه:

شبکه خرده‌فروشی فولاد مبارکه اصلاح و تقویت می‌شود

نشست سالانه هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران عامل مراکز خدماتی این شرکت با هدف تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی با محوریت فروش داخل استان، فروش به تولیدکننده، خرده‌فروشی و ارائه خدمات به مشتریان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در این نشست که با حضور معاون فروش و بازاریابی، مدیر فروش داخلی، مدیر برنامه‌ریزی و فروش محصولات، مدیر پشتیبانی فروش فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل برگزار شد، عملکرد مراکز خدماتی در زمینه شاخص‌های خرده‌فروشی، فروش به تولیدکننده و فروش استانی ارائه شد که بیانگر بهبود عملکرد مراکز در ۶ ماهه ابتدایی سال است و مدیران عامل شرکت‌های فولادی و مراکز خدماتی مطالبات و پیشنهادهای خود را از شرکت فولاد مبارکه عنوان کردند.

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به قدمت ۳۰ ساله شبکه خرده‌فروشی فولاد مبارکه در کشور، بیان کرد: در این نشست انتظارات فولاد مبارکه از مراکز خدماتی مجددا مورد تاکید قرار گرفت. از جمله این انتظارات توزیع مناسب، شناسایی ظرفیت‌های هر استان و منطقه، شفافیت و خدمت به مشتریان خرد است.

وی تصریح کرد: توجه به اولویت‌های فولاد مبارکه، ملاک توزیع محصولات بین مراکز خدماتی است که خوشبختانه بیشتر شرکت‌ها از نظر رعایت شاخص‌های چهارگانه ذیل عملکرد مطلوبی داشتند:

  • شاخص خرده‌فروشی: در صورتی که فروش به یک مشتری در ماه کمتر از ۱۱۰ تن باشد، به‌ عنوان خرده‌فروشی در نظر گرفته می‌شود.
  • شاخص فروش به تولیدکننده: مشتریان مرکز خدماتی که دارای پروانه بهره‌برداری از ادارات صمت استان مربوطه و یا دارای پروانه کسب از اتحادیه‌های صنوف تولیدی مرتبط با محصولات فولادی باشند، به‌ عنوان مشتری تولیدکننده در نظر گرفته می‌شوند.
  • فروش استانی: در صورتی که فروش به شرکت‌هایی که محل کارگاه ایشان در استان محل استقرار مرکز خدماتی باشد، به‌ عنوان فروش استانی قلمداد می‌شود.
  • ارائه خدمات: شامل انواع برش عرضی و طولی، سبک‌سازی کلاف، اصلاح لبه‌ها، اصلاح و جداسازی محصولات انباری درجه دو و فروش آن به مشتریان دارای حساسیت کم، بلنکینگ و… است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه همچنین بر اهمیت تقویت نقش هلدینگ تخصصی فولاد متیل در هم‌افزایی مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست ازجمله مطالبات مسئولان فولاد مبارکه از مراکز خدماتی، مشارکت بیشتر مراکز خدماتی در سامانه همیار و همچنین شفاف‌سازی فعالیت‌های این شرکت‌ها برای ارائه خدمات بهتر بود.

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در این نشست مطرح کرد: هدف از این نشست، تاکید بر سیاست‌های ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود. فروش به تولیدکنندگان، خرده‌فروشی، فروش در استان و منطقه محل استقرار مراکز و افزایش خدمات به مصرف‌کنندگان ورق‌های فولادی، ازجمله شاخص‌های موردنظر فولاد مبارکه برای فعالیت شرکت‌ها و مراکز خدماتی است.

استقرار سیستم‌های اطلاعاتی مورد تایید فولاد مبارکه برای ثبت اطلاعات و فعالیت‌های مراکز خدماتی، از دیگر مطالبات فولاد مبارکه در این نشست بود. برای این امر، سیستم همیار در اختیار مراکز قرار گرفته تا از آن بهره‌برداری کنند. درج اطلاعات بر روی سامانه همیار به ما در کنترل، بررسی و ارزیابی شرکت‌ها کمک می‌کند.

محمد تاجمیر ریاحی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل اظهار داشت: تامین نیاز مشتریان خرد در استان‌ها یکی از اولویت‌های در دستور کار فولاد متیل است که معاون فروش فولاد مبارکه نیز در این زمینه قول همکاری داده‌اند. فولاد متیل به‌ منظور توسعه شاخص‌های مربوط به فولاد مبارکه، از جمله خرده‌فروشی خدمات و توزیع مویرگی محصولات در نقاط مختلف کشور برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشته که اجرای این برنامه‌ها در دستور کار است.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها، توسعه خدمات به قطعه‌سازان خودرو و خدمات مربوط به سازه‌های مختلف از جمله سازه‌های نیروگاه‌های خورشیدی است که آغاز شده و انشاالله بتوانیم این خدمات را بیش‌ از پیش در کشور ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد متیل تصریح کرد: همچنین برنامه‌هایی برای برگزاری نشست‌هایی با مشتریان کوچک هر استان داریم که با جذب و شناسایی نیازها و انتظارات ایشان بتوانیم نیازهای آن‌ها را برطرف کنیم؛ همچنین اهداف و استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در این هلدینگ مبنی بر یکپارچه‌سازی مراکز خدماتی تبیین شده که با به‌روزرسانی مراکز خدماتی محقق خواهد شد.

تاجمیر ریاحی در پایان خاطرنشان کرد: فولاد متیل در اکثر استان‌های کشور مرکز خدماتی دارد و با اضافه شدن مراکز آتیه فولاد، در حال حاضر تعداد استان‌های تحت پوشش ما به ۲۲ مرکز رسیده است. با وجود شرکت‌های خصوصی در استان‌هایی که ما نمایندگی نداریم، در حال حاضر تمرکز ما بر استان‌هایی است که مراکز خدماتی ما در آن استان‌ها وجود دارد.

انتهای پیام//

با هدف ایجاد وحدت رویه سنجش منابع تامین در میان فولادسازان،

۱۶:۰۳ /یکشنبه/۴ آذر ۱۴۰۳

توسعه‌ای فراگیر در فولاد خوزستان؛

۱۶:۲۱ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی «فخاس»،

۱۳:۴۳ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۰۶ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

بهرام شکوری، عضو هیئت مدیره و کمیته راهبردی موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز (سیگماس) در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۱۴:۳۰ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۸:۳۱ /یکشنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۳

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۵۲ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۴۱ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در گفت‌وگو با «فلزات‌آنلاین»:

۵:۳۵ /شنبه/۲۸ مهر ۱۴۰۳

حسين کاظمی‌مهر، نايب رئيس هيئت مديره شرکت مجتمع فولاد و نورد آسين ابهر طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۵۴ /شنبه/۳ آذر ۱۴۰۳

سید رضا شهرستانی، مدیرعامل شرکت لوله و اتصالات چدنی (کلاچ) طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۵:۰۳ /شنبه/۲۴ شهریور ۱۴۰۳

مصطفی چمران، معاون فروش شرکت آهن و فولاد ارفع طی یادداشتی نوشت:

۷:۴۹ /سه شنبه/۱۳ شهریور ۱۴۰۳

صادق قاسمی فلاورجانی، مديرعامل شرکت فنی مهندسی آرين مدرن جهان‌آرا طی یادداشتی نوشت:

۷:۲۹ /شنبه/۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حسين کهزاد، مديرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۴:۴۸ /شنبه/۲۵ آذر ۱۴۰۲

فرشید سلطان‌زاده، مدیرعامل شرکت مشاوره اقتصادی آرمان آتورپات طی یادداشتی در «فلزات‌آنلاین» نوشت:

۶:۲۷ /شنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۲

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس عنوان شد؛

۱۵:۲۸ /یکشنبه/۶ آبان ۱۴۰۳

در نشست رسانه‌ای مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان مطرح شد؛

۱۵:۱۱ /شنبه/۵ آبان ۱۴۰۳

«فلزات‌آنلاین» گزارش می‌کند:

۱۰:۵۶ /یکشنبه/۲۹ مهر ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فولاد هرمزگان؛

۵:۵۶ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر؛

۵:۴۲ /شنبه/۲۶ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک شرکت فولاد جهان آرا اروند؛

۶:۳۵ /شنبه/۱۹ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک تحقیق و توسعه شرکت فولاد سنگان؛

۶:۲۵ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

اینفوگرافیک پروژه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛

۶:۱۶ /شنبه/۱۲ آبان ۱۴۰۳

شاخص‌های قیمتی فلزات آنلاین

محصول
شاخص/تاریخ
قیمت

فلزات آنلاین

1403/09/4

206000

فلزات آنلاین

1403/09/4

573182

فلزات آنلاین

1403/09/4

769238

فلزات آنلاین

1403/09/4

2715234

فلزات آنلاین

1403/09/4

24022

فلزات آنلاین

1403/09/4

14305

فلزات آنلاین

1403/09/4

40102

فلزات آنلاین

1403/09/4

49911

فلزات آنلاین

1403/09/4

42663

فلزات آنلاین

1403/09/4

41519

فلزات آنلاین

1403/09/4

27541

فلزات آنلاین

1403/09/4

29388

فلزات آنلاین

1403/09/4

28066

فلزات آنلاین

1403/09/4

37283

فلزات آنلاین

1403/09/4

34874

فلزات آنلاین

1403/09/4

50459

فلزات آنلاین

1403/09/4

27319

فلزات آنلاین

1403/09/4

39497

فلزات آنلاین

1403/09/4

44049

فلزات آنلاین

1403/09/4

4660500