• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

«کچاد» همچنان در لیست برترین‌های بورس کالا

  • کد خبر : 32303
  • 08 آبان 1402 - 6:53
«کچاد» همچنان در لیست برترین‌های بورس کالا
در هفته منتهی به پنجم آبان ماه 1402، شرکت معدنی و صنعتي چادرملو در رتبه ششم در میان 10 شرکت برتر بازار فیزیکی بورس کالا ایستاد.

در هفته منتهی به پنجم آبان ماه ۱۴۰۲، شرکت معدنی و صنعتي چادرملو در رتبه ششم در میان ۱۰ شرکت برتر بازار فیزیکی بورس کالا ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در هفته منتهی به پنجم آبان ماه ۱۴۰۲، شرکت معدنی و صنعتي چادرملو «كچاد» با فروش ۱۶۰ هزار تن گندله، كنسانتره سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش ۹۳۸ ميليارد تومان، رتبه ششم در بین ۱۰ شرکت برتر بازار فیزیکی بورس کالا را کسب کرد.

آمار معاملات بازار فيزيكی بورس كالاي ايران نشان می‌دهد كه در هفته چهارم مهر ماه امسال، ۳۸۲ شركت محصولات خود را در تالارها و بازار فرعی كالا عرضه كردند كه به معامله دو ميليون و ۷۸۷ هزار تن انواع كالا و محصول به ارزش ۲۶ هزار و ۷۰۰ ميليارد تومان منتهی شد.

ارزش معاملات ۱۰ شركت برتر، ۱۲ هزار و ۲۳۲ ميليارد تومان برآورد شد که شرکت معدنی و صنعتي چادرملو با فروش ۱۶۰ هزار تن محصول زنجیره فولاد به ارزش ۹۳۸ ميليارد تومان، رتبه ششم در بین ۱۰ شرکت برتر بازار فیزیکی بورس کالا را کسب کرد.

بورس كالای ايران، برترين‌های این تالار صنعتی در هفته منتهی به پنجم آبان ماه را بر اساس ارزش فروش شركت‌ها در بازار فيزيكی اعلام کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32303

نوشته‌های مشابه

19اردیبهشت
«بکام» به فروش ۶۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد
19اردیبهشت
احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد
علی‌رغم ثبات نسبی در بازار،

احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد

19اردیبهشت
مدیرعامل «SKS» در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.